Vilken härlig trådträff ni verkar ha haft
Ingis; så bra att ni tog er i väg till pappa och att det fanns ljusglimtar. *hjärtar lilla Loppan*
Ninnis: Syskonförsök, så härligt o spännande
Vi var iväg och åkte slalom och det var helt underbart. En helmysig dag i backen, massor med snö och en musiker som kämpade med nya, obekväma pjäxor och ömma ben. Men han gnällde inte nämnvärt. Sitter redan och kolla Blocket o Tradera efter begagande skidor. Så det lär bli fler slalomdagar!! Jippieee!!!
Igår hade jag ytterligare en urrensar dag. T:s garderob gicks igenom och flyttades till ett bekvämare ställe. Med påföljden att nu har lilla K ytterligare en gigantisk hög med kläder att gå igenom... får ärva en massa av storasyrran nu.
Vi tog dock en välbehövlig paus mitt i allt. Lilla K var och lekte hos en kompis och jag o T gick ut och promenerasde i vackervädret. Strålande sol och ett par minusgrader.
Så mysigt att promenera med henne. Hon har fått långa ben och har nu nästan samma tempo som mig, så det känns som att det ger lite motionsmässigt också. Men bäst är att gå där och småprata och höra hennes funderingar. Se henne göra en avstickar upp i en jättesnöhög för att stolt visa hur hon står på toppen och hoppar ner ♥.
Hon fick bestämma runda, enda villkoret jag hade var att på hemvägen skulle vi passera hennes gudföräldrar så jag skulle få mig en kopp
Musikern var och hjälpte en kompis att märka ut skoterleden på älven, så han fick sig frisk luft han också.