I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
btw jag rekomendera starkt att baka egna hamburgerbröd, lätt som en plätt, billigt och jättegott
btw jag rekomendera starkt att baka egna hamburgerbröd, lätt som en plätt, billigt och jättegott
www.receptcentralen.se/brod-och-bak/hamburgerbrod/
Jag gjorde 8 istf 10, då vart bröden lagom för 90grams hamburgare( typ icas färska). Däremot rekomenderar jag att man penslar med ägg utrört i vatten innan man doppar i sesamfrön, mina frön ramlade bara av...
Tänkte ta mig en promenad i solskenet. Vart tvungen att sätta sonden i morse, då lilla skvätten har haft ett uselt dygn när det gäller maten och jag är rädd att hon blir uttorkad
Hvidis: hos mig exploderad ju vattnet Jag kommer ihåg det så väl för det vart ett sådant tryck, kändes som att jag var tvungen att krysta, vilket jag gjorde och small vatten vatten vatten överallt. Jag fattar ju att jag kanske itne skulle ha gjort det men det ar ett sådant tryck att jag höll på att förlora förståndet, fick nästan panik. Vattnet luktade sött. Hmm sperma, ja kanske, jag tycker iofs att sperma luktar brieost men et är väl kanske bara jag hahaha
Usch för magsjuka ingis
Flamman: jättefina skor, jag ä'r på jakt efter ett par wedgies till skvättens namnfest och ett bröllop som vi ska på i sommar
GRATTIS GRODAN PÅ 1ÅRSDAGEN