I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
40st, totalt antal inbjudnagäster 65 !!!!!!!!!!!!!! Hur f-n är det möjligt? jag bara undrar? vart kommer de ifrån? Hur ska de få plats i vår tiny tiny trädgård? stapla folk på varandra?
Jaja finns det hjärterum finns det stjärterum och jag hoppas hälften tackar nej Fast det gör de nog inte, det är aldrig folk somtackar nej till oss vi måste vara jä'ttebra på att göra fester haha
Nu ska mamma, pappa, mormor, och morfar hit på lite take away, Elisemys och vin ikväll. Panzer är på kurs med kurt i Norrköping tills imorgon kväll.
Funderar över hur de tkommer sig att ajg fullständigt förlorat min arbetsdrivkraft? Har det hela tiden funnits en liten Maria Montazami inom mig, jag är iofs inte så förtjust i tofsar men annars verkar hon ha det bra. Laga mat, övervaka städerskor, shoppa och pyssla om barnen.
Jag har ingen städerska att övervaka men jag vill gärna pyssla om barnet, laga mat och bara fisa runt hemma. Jag får nästan ångest av blotta tanken på att gå tillbaka till jobbet. Jag har inte vetat fullt hur mkt jag avskytt det förens nu när jag inte behöver jobba.