Soldemor skrev 2011-01-25 10:33:25 följande:
Tjenis!
Igår var det en mini-mini-trådfika bestående av Ingis och undertecknad. Det var mycket trevligt! Vi fikade och pratade mycket, samt rustade plyschmobilen för ev färder norrut!
Japp japp! Mkt mysigt! Var ju tvungen att bjuda på "nunnans längtan" gästen till ära!
Inskolningen pinnar på...men hon blir ledsen när jag går.......*svider i hjärtat*
.... men har jättekul annars
Men gud vad man hinner med här hemma på ett par timmar! Idag har jag röjt/klippt lite i krukorna som varit täckta av snö...ser så himla tradigt ut med vissna muggiga stjälkar som sticker upp.....ser ut som att en del har överlevt vintern....lite grönt finns i botten.....
Plockat ner alla julgranskulor ur granen...beställt foton.....ja...o klockan är bara tidigt än!
Ska nog ta en röjare i min garderob!
Någon som har tips på liten inte alltför för dyr present till en blivande mamma....hon väntar TRILLINGAR! Jisses va?!
Hon ligger inlagd på avdelning då sammandragningarna blev för mkt förra veckan....sjukskriven o sängläge tills bebbarna kommer....alltså tre BÄBISAR!....hur gör man....bilbarnstolar? Vagn? För tvillingar har jag sett en del...men trillingar? *blir matt i knäna*
Har funderat på en bok som jag sett i bokhandeln.... "hur du överlever ditt första år som mamma"...kan väl vara lämplig kanske?!