dfk skrev 2011-01-26 08:48:05 följande:
Blomman, vilket härligt goo!
Lanovia, Aleta, Ingis, Tack för tips! ja vi har vridit och vänt på olika lösningar. En mysig nattlampa som lyser dunkelt rött i hennes fönstret har vi, tusen miljoner gosdjur i sängen har hon, dörr öppen på glänt, trapplampan tänd men vi har inte tänkt tanken på en madrass el. extra säng som kan stå bäddad för nattliga besök. Ska höra med maken om hur han ställer sig till det.
Det finns ju sådana där uppblåsbara sängar man kan ha.
Solde och Ingis, vad mysigt med trådfika, önskade att jag bodde närmare...
Lanovia, åh.. dessa sprutor. Stackars liten! Vad skönt att det går bra med jobbet.
Ingis, förstår att du inte kan sova bra i en sån ställning med armen mellan spjälorna. Vaknar hon direkt om du smyger ut armen när hon somnat? Låter som det är tänderna.
Mysigt med er sparesa längre fram!
Kram på alla trådisar
Vi hade en skumgummimadrass....idag hade man fått ryggskott av att ligga på den...men för ett barn så är det nog tillräckligt.....man kan kanske ha den under sängen under dagtid o bara dra fram den på kvällen....
Ibland vaknar hon direkt...men ibland går det bra.....ibland snarkar ingis långt innan busan somnat om...
Men inatt så provade vi att ha ett extra linne under pyjamasen...då vaknade hon bara till o var törstig vid 21 o vid 03....klar förbättring....men vid 03 så hade hon nog drömt lite osså så då fick jag stanna kvar...men behövde inte ha armen inne hos henne....så idag är jag lite mindre ledbruten!
Lämningen gick bra idag....idag skulle hon lämnas 0730 så hon kunde äta frukost med de andra....o det funkade kanon....högst troligt för att hon var hungrig!