I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Skulle kommentera en himla massa mer....suck....... men ni får en MASSA KRAMAR o istället!
Skulle kommentera en himla massa mer....suck....... men ni får en MASSA KRAMAR o istället!
Va tråkigt...hoppas det är bättre idag.
Igår fick jag en klubba.......mmmmmm O näää...det var ingen snuskklubba....
Utan en gullig röd klubba som det stod I U på. Men den får jag spara till annat tillfälle pga LCHF.
Loppan hade feber i lördags natt till natten till måndag.....sen puts väck.... är det någon liten bacill som skulle bearbetas kanske? Nåja....igår var vi hemma o hon var pigg o glad o helt förfärligt busig....vet ni hur jobbigt det är att laga mat när någon står o tänder o släcker ljuset för en hela tiden?
O det allra bästa är när någon jagar henne o gömmer sig o busar....herregud va hon tycker det är kul!
Idag gick det bra att lämna på dagis....inga tårar...men ihopskrynklat ansikte men vinkade jättefint....så jag är glad! Hoppas det håller i sig....tyvärr så ska hon byta avdelning igen i början på april....avd där hon går nu ska flytta tillbaka till sina nyrenoverade lokaler vid nyår.....o dagiset ligger så nära o bra så vi vill att hon ska gå kvar där....men nytt folk o nya barn...men det går säkert bra...men jag känner mig taskig redan nu.....men hon får mkt roligare där....iallafall när hon blir större för barnen i vårt nybyggda område verkar gå på det dagiset.
Nä nu ska jag gå o äta kokt ägg o en ost o skinkrulle o dricka kaffa. på er
Dricka kaffE är det jag ska.....
Härligt med resa, Ninnis. O va skönt med försäkringsbolaget som gjorde undantag!
*skrattar lite lätt med hjärtat i halsgropen* Skruttunge till spillevink! De är snabbare än vesslor!
Hos sväronen har jag kommit på min loppa ståendes i trappen 2-3 trappsteg upp på väg upp från källaren med världens flin...tur hon hade öron annars hade flinet gått runt om hela huvudet! *darrar i knäna o lätt kallsvettig*
Ja hur blev det med Kap Verde resan?
*vinkar glatt till fru E* När får ni köksluckorna? Bestämde du dig för att göra tårta till den där stora festen på 70-90 pers? Hoppas att det är bra med er o ni hinner andas också! *kram*
*Laaaanzaaaarååååte... *