I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Härligt med huliganröj i magen Daa, kan du känna skillnad på axel och fälga? Dum fråga kanske men jag har alltid tänkt på det, vet man vem som gör vad, eller är det som att ha en bläckfisk( hmm bästa uttrycket jag kunde komma på) i magen?
Muggles; jag la på minnet att du frågade om smurfhuset, det är enkelt vårt lilla hus är alldeles dalablått, med mörkblå knutar och röda foder, samt röd dörr, ergo smurfhuset
Det var en stor dag igår ladies, vi rullade ut bebben i hallen och ägnade oss åt lite boomshackalacka Sweet lord vad jag saknat det, alltså orgasmer gör underverk för både humöret och själen. Det gjorde helt plötsligt inte så mkt att jag bara snittar en sisådär 3 timmars sömn per natt
Idag har en av mina bästa vänner och hennes man varit här och tittat på underverket som sov komasömnen genom hela besöket. Vi fick låna en babysitter som vibrerar( om man vill) Elise tycket underligt nog väldigt mkt om den och fick superbra värden, lite durr i rumpan är nog inte så tokigt, dessutom så är vibrationerna bra för hennes muskler
Fru SY: det låter som halsbränna, novalucol fungerar alldeles utmärkt, jag levde på novalucol from v 7 ungefär. Hittar fortfarande novalucol överallt i huset, och i alla jackor/handväskor samt i bilen. Känner att novalucol aktierna måste ha gått upp när jag var gravid haha