Hej!
Vill först och främst tacka för alla fina inlägg, ifrån både nya som gamla vänner. Det har varit mkt tänktvärt och fina ord. Vi vet nu att Elise har den "vanligaste" formen av PWS, dvs pws via deletion på 11-13q. Vihar varit på sjukhuset och bråkat, ganska dåligt resultat, vi får väl lov att flytta för att få bättre läkare. Vi börjar väl landa lite grann i det här, och har börjat resa oss upp. Det suger fortfarande och våra hjärtan är fortfarande helt splittrade men skam den som ger sig. Jag har börjat läsa allt jag kommer över och kan konstatera att forskningen verkar gå i olika riktningar( yay= not). Hon är ju fortfarande vår ljuvliga lilla unge, och hon utvecklas hela tiden. Fast jag kan ärligt säga att jag hoppas att jag ska vakna ifrån den här mardrömmen...
Å vilka fina namn Daa, Lea har länge varit ett av mina favoritnamn, när jag bodde i Frankrike så hade Louise Attaque en underbar låt som heter Lea
Fru Sy: jag hoppas att orvar stannar inne och att du får den vila ddu behöver. Tractocil var det som jag fick, fast det hjälpte ju tyvärr inte alls på mig, eller så länge jag fick gick det hyggligt, men det är ett helt annat läge, min livmoder höll på att sprängas, då ser kroppen till att inget fungerar.
Flamman: jag vet inte vad jag ska säga, vilket j-la as till karl, att han bara har mage att säga så till dig. Stryk skulle han ha då kanske han tar sitt förnuft till fånga.
Blomman: låter som ett trevligt upplägg, om du känner dig festsugen, så kan du ju alltid ha en 41års fest nästa år, vem har sagt att man bara kan ha fest när man fyller jämt?
Jag har säkert glömt massor men mitt minne och mitt sinne är itne vad det en gång var
Vad jag vill veta är om man får bidrag för att bygga om köket? jag menar om man måste låsa alla skåp och kylskåp etc så borde man ju få bidrag för det? Man får ju bidrag för handikappramper etc. Ett högblankt mörkrött kök , med svarta låsbara vitvaraor och en underbar stor ugn samt svartvitt kakel skulle jag vilja ha, Elise med. Hon måste ju ha nått fint att titta på när hon står där och rycker i skåpen
Puss på er