Åh fina magarna! Både Ninnis och Fru Sy, så mysigt!
Daa hjärtar små arga hungrig parvlarna.
Blommis: jag är imponerad av dig, du har sådan insikt, och är så klok, skönt att det finns så bra team.
Flamman: kan bara skänka dig kramar och varma tankar.
Bruttan: härligt med spa och massage mmm
Lanovia: kul med syskonförsök och att E mår bättre.
Villemoa: så också världens gulligaste Ellie på fb, vilken sötnos, och hon är så lik fina fina Moa.
Andbeyond: spännande, och du jag sa det aldrig, vilka vackra namn!
Jag har haft en härlig helg med massa underbart främmande, Elise är tyvärr lite förkyld och fick alvedon för första gången i natt, ätandet går ibland bra, ibland sämre. Men för det mesta bra. Hon är vaken betydligt mer Nu ligger hon i gudfars armar och väntar på att Liverpool-Chelsea ska börja, här har vi sorg för att Torres har sålt sin själ till djävulen och gått över till Chelsea Fast jag fortsätter tycka att han är lite småläcker i smyg
Vi var på BVC har jag sagt det? Det gick bra och Elise följer med bra i utveckling, kan allt som hon ska och passade på och fyra av sitt första leende där, nu får vi underbara bebisleenden hela tiden
From måndag börjar vv för mig, jag registrerade mig i fredags och har ägnat helgen åt att bekanta mig med online vv.
Huset ligger ut på hemnet
Ja nä men det var väl det mesta som hänt. Är litelitelite fundersam över min massiva halsbränna och mina tunga bröst, så har det bara varit en gång tidigare och det var då jag upptäckte att jag väntade Elise. Men så kan det väl inte vara? Jag kan väl inte ha blivit gravid redan? Vi har iofs kört med avbrutet, eftersom vi har tänkt oss ett syskonförsök ganska snabbt och så mår jag så bra utan p-medel, bättre sexlust etc. Roade mig med att räkna ut bf( nu tror jag faktiskt inte att jag är gravid, jag är säkert bara jävligt trött ie illamående)det skulle bli den 18eokt, så snittas man 14dagar innan 4okt hahahaha samma datum som Elise föddes. Nä allvarligt talat jag tror faktiskt inte att jag är gravid, men man blir ju lite nojjig när "chansen" finns. Å skulle det vara så så då är det så.
Nu ska jag inta soffan med boysen.
Hvidbrud: håller tummarna för att din hp går igenom, vi har sökt vårdbidrag för Elise, det ska bli intressant att se hur det går med det.