-
Håller också alla tummar och tår!!! Så spännande!!!Fru E skrev 2012-04-17 22:50:24 följande:vink vink har som vanligt fallit tillbaka till smygläsare men tänker mycket på er och läser varje dag flamman- jag är helt mållös över ditt ex på torsdag får ni gärna hålla tummarna hela dagen för då blir vi ruvare igen, gahhhh!
-
Ninnis, så kul att se dig. Vad tråkigt att ni har det lite tufft just nu. Hoppas att det snart löser sig bra för er!
-
*vinkar till Klockarbol*
-
*stoppar in huvudet snabbt mitt i övningen*
Fika?! Jaaaa! Jag kan lite när som. Onsdag, så är Ninnis tillbaka? -
PS. Idag är det exakt en månad till vårt bröllop!!!
Hinner inte kommentera annat (måste öva!) just nu, förutom att jag håller alla mina tummar och tår och allt annat man kan hålla för Fru E!
Kramar till er allihopa! -
Ingis, stor, varm kram! Jag tänkte på dig igår när jag var iväg och spelade på en begravning. Så skönt att det blev en vacker begravning och fin minnesstund.
Men herregud, vilken otrevlig svägerska du har! Det faller ju iallafall bara på henne, så pinsamt att hon inte kan bete sig som folk.
Hvidis och Lanovia - usch och fy, stackars er som måste kämpa med sjuka barn! Krya på dem! Hvidis, kanske blir det lättare med medicin allt eftersom tiden går? Du får in snitsen och J lär sig att det bara ska ner? Kanske?
Håller tummarna för att allt blir bättre snart med alla sjuka små!
Fru E, jag undrar också när det är dags för första testet? Hoppas hoppas hoppas!!!!!!!
Ingis, nu har jag också sett bilden på lillpojken! Så fiiiiint! -
Ja, jag vill gärna träffas! Jag är bra på att fika, så jag kan fika dubbelt upp eftersom jag inte har några barn som kan leka Den sjunde funkar fint för mig - då är fästmannen iväg i huvudstaden för provspelning.Fru sy skrev 2012-04-28 12:12:48 följande:HEj tjejer!
Hvidis: Visst pratade vi om 7 eller 9 maj att jag kanske skulle komma neråt och hälsa på?!? Kan du fortfarande någon av de dagarna? Hur är det för er andra, skulle ni ha lust att träffa mig och E om vi kommer ner? Jag är ju så nyfiken på att träffa er på riktigt, tänk er några timmar i en lekpark, mammorna fikar och barnen leker -
*vinkar till MSW*
Flamman, en full tupp?
Det låter hur som helst som en härlig helg med alla uppträdanden och konserter.
Hur blir det nu med fika nästa vecka? Jag kan när som helst utom onsdag kväll och fredag förmiddag. Torsdag kväll efter Ingis jobb? -
Jag undrar också!Daa skrev 2012-04-28 09:23:41 följande:
Oj. Höll på att glömma:
Heloise, hur mår du? Hur känns det?
-
Blomman, du är ju bara makalös!!! Vilken envishet och ihållighet med din viktnedgång! Hurra för förlorade centimetrar!
Hur blev det med sambons jobb? Blev det sjukskrivningsvecka? Hoppas han får det andra jobbet!