Fru sy skrev 2011-10-01 14:02:30 följande:
Hej tillbaka!! Nu ska jag försöka klippa ut ett gäng mössor medans Orvar är i hoppgungan och skriker av glädje
Visst är hoppgungor underbara
Elise älskar sin, hon börjar hoppa redan när hon får syn på den.
Idag har vi haft Elises fastrar och kusiner samt farmor här, my god vilket tjatter det blir. Jag kommer ifrån en betydligt lugnare släkt... Mannens familj är väldigt högljudda, nästa som om de vore sydeuropeér.
Imorgon kommer min syrra med sin man och sina två ungar som har gått ifårn att vara ganska genomdryga skitungar till väldigt trevliga och charmiga tonåringar( 16 och 14) så jag ser verkligen fram emot att träffa dem och syrran, som tagit ett kliv framåt när det gäller systerskapet och helt plötsligt börjat visa intresse för mig( Elise).
Jag är så säker på att ajg faktiskt är gravid att jag kommer att bli så gruvligt besviken om det inte är så, fast ajg har bara haft så här ont i brösten vid två andra tillfällen, grav 1 och grav 2... Men men vi får se på tisdag.
Jag fick naturligtvis ett minisammanbrott i går ang ev graviditet. Jag var på en sån där Me&I träff i torsdags och då var säljaren gravid i v 16, hon skulle få 16 månader mellan barnen( precis som jag skulle få om jag nu är gravid och man räknar ifrån Elises korrigerad ålder) och hon sa när de frågade hur långt hon skulle få mellan barnen.
Säljare: 16 månader, vad tror ni visst blir det nära och bra( ärligt glad över att det var tätt).
Mamma1: nära ja men bra, alltså jag säger bara det, det var mitt livs värsta tid med en 1.5 åring och en nyfödd, jag önskade varje dag att vi kunde hoppa 2 år framåt.
Mamma2: precis, fy fan vilket helvete
mamma3: ja det rekommenderar jag verkligen inte, ojojoj så jobbigt vi haft med våra pojkar som var täta.
Mamma4: ja jag har fortfarande inte sovit i kapp och mina är 5 och 7...
Säljare: OJ DÅ
Mamma1: ja fast nu är det för sen att ändra sig.
Säljare: fast man kanske har tur och får ett lugnt barn?
Mamma2: you wish...
De andra mammorna var itne otrevliga bara konstaterande och det var många skratt runt det, men ändå... Elise som kräver så mkt hur tänkte jag liksom? Nåja vi väntar med att oroa oss över det tills det är dags att oroa sig
Nu ska ELise och jag gå en prommis i solskenet medan Panzer är på hockey.
Pusspuss