I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Fru Sy: har du hunnit tänka nått på om du hinner göra något plagg till Skvätten?
Fru Sy: har du hunnit tänka nått på om du hinner göra något plagg till Skvätten?
Underbart med kvalitetstid hos dina föräldrar Fru sy! Du verkar ha en väldigt fin familj med härliga sammanhållning.
Ibland önskar jag att min familj kunde vara lite mer mysfamiljlig men de är ju bra på sitt sätt, och mindre bra på andra...
Klockarbo: vi sitter lite i samma sits du och jag, fast i mitt fall är det min pappa som förfalskat namnteckningar och strulat till det för mig. Blue step är faktiskt ett alternativ om inget annat finns, det rör sig ju bara om ett par år sen kan du byta. Det är ju inte speciellt kul men det är ett alternativ, bankerna idag är helt omöjliga när det gäller anmärkningar. Det spelar ingen roll, jag fick inte ens stå med på billånet... Fast ajg aldrig missat en amortering, varit sen med en räkning, skjutit på eller betalat av någon av våra räkningar. Ibland är det så jävla surt!
Jag fick precis ett meddelande i pws-gruppen som jag är med i på fb att en av medlemmarna förlorat sin dotter, hon dog i sömnen 22 år gammal. Hon hade pws jävla skitsyndrom!
Synrix: härligt med bebismys! Det är få förunnat att arbeta med något man älskar och brinner för!
Det är massor med E barn här, mest tjejer fast en lite kille med om vi har tur nog att få en till och det blir en tjej så blir det kanske en elvira haha
Daa: precis så där är det med Elise, hon vaknar gråtandes och är nästan helt okontaktbar, bara gråter hjärtskärande. Det enda som hjälper är att ta upp henne och hålla henne i famnen, gärna sitta grda( kängru som på neotiden). Ibland öppnar hon inte ens ögonen men tårarna bara rinner. Jag har trott att hon haft mardrömmar, det kommer ofta när vi varit ute på något som i dag på eftermiddagsluren, då vaknade hon jätteldsen och gråtandes. Då hade vi kommit hem ifrån babyrytmiken. Jag har fått för mig att det blir intrycks-overload som kanske gestaltar sig som mardrömmar? Men jag vet inte, jobbigt är det iaf.
Här är en länk om nattskräck, det kan tydligen förekomma hos spädbarn med fast man ofta misstar det för mardrömmar. Hm måste komma ihåg att ta upp det där med endo-ssk vid nästa besök.
www.eckerberg.se/be/nattskrack.html
Jag provade nyss Villemoa, det gick inte för mig iaf, fast jag kanske itne var inbjuden