I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Dagens hjärtevärmare, sådana här klipp ger mig hopp om männskligheten! Ni måste titta på det helt underbart!
Dagens hjärtevärmare, sådana här klipp ger mig hopp om männskligheten! Ni måste titta på det helt underbart!
Jag hade hormonsprila väldigt många år, 11år. För mig fungerade det väldigt bra, min mens försvann helt efter ca 2-3 månader och jag hade inte mens alls på 11 år( om man inte räknar 2 gång efter 5års bytet). Det enda negativa jag kan säga om hormonspiralen är att jag vet nu, som preventimedelsfri, att min sexlust antagligen minskade när ajg hade hormonspiralen. Men det är ju helt individuellt, för mig var det lika med p-piller så det är nog så jag reagerar mot hormoner.
Jag har bestämt mig för att sterilisera mig när vi är klara med barnaalstrandet, då menar jag även om det inte skulle gå så bra som vi vill, eller om det går så bra vi vill.
Lanovia: vilken har ni valt? Syskonvagn menar jag? Visst var det en city select?
Ja, jag har också helt missat det, jag beklagar verkligen Fru Sy!
Usch nu känner jag att jag fick mig själv att framstå som värsta sexatleten, vilket inte alls är sant. Panzer och jag har, precis som så många andra ganska långa uppehåll, när allt annat är för mkt för att hinna med den delen. Då räcker det kanske att somna i varandras armar och känna en trygghet. Eller gånger då man tar en för laget, man kanske itne har superlust men vill inte avvisa heller och man vet att det oftast blir bra. När jag var gravid och drömde att jag hade sex med typ varenda karl, på alla ställen och i alla ställningar man kan tänka sig, så var jag kåt dygnet runt. Panzer var väl inte lika imponerad av stödstrumpor, mammatrosor och svarta hår på magen ( hormon-hår kallar jag det) och av att bli mer eller mindre våldtagen av sin fru som just haft sex med Eric Bana i en hiss, iaf i drömmens värld. Men han ställde upp för det mesta
Blomman: Du resonerar så klokt, klart du itne ska stressa upp dig över det. Jag tror att man kan ha olika faser i livet när sex är en mer dominant längtan. Och jag tror också att man kan leva i ett kärleksfullt förhållande utan att ha sex.
För mig har det blivit en slags tröst, på senare tid, ett ställe att tanka energi ifrån, där min kropp fungerar och låter hjärna vila. Där jag inte behöver stressa eller oroa mig eller ha ångest. Så har det inte alltid varit, utan snarare långt ifrån så, men sen E föddes så har det faktiskt blivit så.
Min bästa kompis fungerar inte så, hon springer en mil och lyckas med en komplicerad operation istället, därifrån tankar hon kraft och energi.
Det kommer säkert komma tider när sex är det sista man tänker på men just nu fungerar den delen väldigt bra i casa helipanzer, medan andra delar, typ operation börja träna-gå ner i vikt- bli en sund människa går sämre. Inte dåligt men heller inte en dundrande succé.
Så då ska jag gå och lägga det lilla barnet och kika på de sista avsnitten av TrueBlood, Alexander Skarsgård skulle rodna om han visste vad han haft för sig i mina drömmar när jag var gravid i typ v16-20
Solde: usch usch lille missen, hoppas allt går bra!
Det är hemskt att behöva lämna dem
Men jävla skit halloween! E är på ett ruggigt dåligt humör, hon vill inte sova och bara gråter, Panzer är på jävla afterwoork och när hon precis somnat till efter ca 2 timmars gråt, så ringer det på dörren oavbrutet, hela jävla tiden, med uppvak och gråt som resultat. Dessutom har jag inget godis och börjar seriöst få slut på både pengar och tålamod. S