I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Ja helt värdo!!
Ja helt värdo!!
Mugglan: jag vill också gärna se bilder på flickorna och veta vad de heter om det går för sig
Heloise; jo tack, det är bra tack! Jag och flickorna har varit sjuka med feber men nu är vi friska igen. Hoppas bara maken klarar sig, han har semester nu och det vore trist för honom att bli sjuk då.
Mugglan; skulle ju va en glad gubbe efter mitt inlägg, nu låter det bara otrevligt helt värdo att man inte kan få till det man vill genom telefonen!
Daa; blev alldeles svettig när jag läste om släktträffen, tur att de hämtat sig nu! Vill också gärna se bilder på parvlarna!
Idag väntar jag paket på posten från Fru Sy Har beställt matchande byxor till flickorna och av det jag sett på bilden hon skickade så är de jättefina! Ska bli spännande att se om de ligger och väntar i lådan Vi är hos mormor & morfar och har varit det några dagar men idag är det hemfärd.
Nu har jag spammat färdigt, pussar till alla!
Ja titta, nu ser jag den glada gubben! Nyss var den inte där. Dessa telefoner alltså....och NÄR ska BT ordna detta problem med sekretessen?!? Sen skulle de göra plus-medlemsskapet gratis också men det har man ju inte sett röken av! Stor mening att det finns sekretessinställningar när de ändå inte funkar....
Absolut Flamman, jag kommer lägga upp en bild i vår grupp på FB och för dem som inte har FB och vill se så hojta till!
Nu blir det lunch innan hemfärd! Ha en toppendag alla!
Soldemor; om du inboxar mig ditt nummer eller mailadress så får du en bild
Soldemor; nu har jag lagt till dig i adressboken så prova igen! Vet att det har strulat förut.