I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Största kramen till dig också som bråttas med så många tankar! <3
Flamman: fy fan vad ARG jag blir!! Och så ledsen för din och flickornas skull! Svårigheter eller inte, han har ju för fanken barn som längtar efter sin pappa och så bemödar han sig inte ens att höra av sig för att nån jäkla slamkrypare sitter bredvid! Det gör ont ända in i hjärteroten över hur han behandlar dem!
Moa började dagis igen den här veckan och lämningarna har gått över förväntan! Hon är så glad för att hon är tillbaka till sitt älskade dagis
Ellie har fått två tänder till och har numer sex stycken vassa små gaddar En bestämd liten dam är hon också, fast det visste jag ju redan att hon skulle bli
Nu har Ellie vaknat, ute i vagnen, från sin lilla förmiddagslur. Det är inte klokt vad fort 1½ timme går och inte har jag gjort så mycket vettigt heller mer än att dricka kaffe och surfa runt
Kram till dig Flamman och till alla andra!
Flamman; vilken jäkla pittskalle han är!!! Jag är så ARG så jag kokar!!!! Men, har han rätt att sälja lägenheten bara så där? Jag menar, om dottern står som ägare så kan han väl inte sälja lägenheten utan ditt medgivande? Hon är ju omyndig.
Fy fan alltså, vad han har ljugit och smusslat. Vad mer har han haft för sig om han fixat visum till henne? Jag tycker du ska sluta hjälpa honom nu med vad det än är han kräver att du ska hjälpa honom med. Han FÖRTJÄNAR inte att du ställer upp och fixar. Fy faaan.....många, långa kramar till dig!!