I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Vad skönt att det gått så bra att vänja M av med napparna!
Daa: hoppas att du har fått sova något inatt och att det här med sömnproblemen snart kommer tillrätta! Hoppas att tabletterna kan hjälpa till när du väl bestämmer dig för att ta dem. Du kan ju inte ha det så här längre! Många kramar till dig
lanovia: usch vad läskigt att hon ramlade ur vagnen! Men du är absolut INGEN DÅLIG mamma!! Vet dock hur du känner. När Moa var ca 14 månader ramlade hon ner från altanen, ca 60 cm. Även om vi var fyra vuxna så hann vi inte med, du må tro att jag kände mig som en dålig mamma då! Kram!
Hvidis: duktiga lilla E som bajsade på pottan!
Grattis på bröllopsdagen Fru Sy!
Ninnis: stackars Mini som har sån magknip!! Hoppas att uteslutandet av mjölkprodukter hjälper! Vet hur det är, Moa var mjölkproteinallergiker men det växte som tur var bort till 2-årsdagen. Testa rismjölk till kaffet, minst äckligt av havre- och sojamjölk, iaf i mitt tycke.
Flamman; det är klart att det gör ont som faan! Allt det ni delat genom åren går ju inte att radera bort bara så där! Och du, är inte ett dugg kräkless på dig och på dina problem, så du vet!
Jag tycker bäst om havremjölken, fast bara den från googreen. Om man vill kan man göra egen, ska inte vara svårt... bara att mixa 3 dl havregryn med 1 liter vatten och sedan sila av. Jag har tänkt att jag ska testa bara för jag är nyfiken påhur det smakar.
När det gäller smör är becel absolut det bästa!! Och yoggi är Alpro bäst. Carlshamns blåbärsyoggi är god oxå.
Jag vill också bli inboxad Ninnis!!