Norrskensflamman skrev 2011-08-14 18:33:05 följande:
Partyt var jätteroligt. Vart först bjuden på förfest hos en manlig kollega och hans fru som jag känner lite sen tidigare. För att hon är hans fru. Och vi har jobbat ihop en kort period också. Jättetrevligt
Sen var det hur roligt som helst på festen och mig hade de ju placerat vid den andra och enda singeln på festen... En mysig musiker som spelade i bandet. Jag har träffat honom förr. Han är yngre än mig, flera, flera år. Jag känner hans pappa väl
Vi har jobbat ihop. Gud, va gammal jag känner mig... Iaf så var det flera parlekar där man skulle tävla i lag med sin "partner". Vi hade jätteskoj, och han vart väldigt bettuad i mig... om man säger så...
Men sen så blev jag biten av en hund (ingen liten, vi talar stor stående fåglehund) rätt uppe i halsen, högg flera gånger mot strupen. Så det gick hål på flera ställen och blödde. Så det vart ilfärd till akuten och få stelkrampsspruta, men de sydde inte. Åkte tillbaka till festen, men jag måste ha fått nån efterreaktion (jag var kolugn när allt detta hände), för jag blev tvärtrött, så där så jag nästan somnade sittandes. Och migrän. KOm hem halv två och spydde ner hela toan och har legat i migrän till mitt på dagen idag
Svullen och blå och oooont på halsen. Ser ut som att jag slagits med en vampyr. Jag kommer förmodligen få ärr.
Tur det inte tog i själva ansiktet, eller ännu värre, kroppspulsådern
!!
Tur i oturen alltså.
Så är det när jag är i farten... alltid händer det nåt. Drama Queen.
Men JISSES Flamman, vad OTÄCKT!!!
Var inte hunden kopplad? Vart var ägaren? Hur mår du nu? *kramar om*