Hvidis: jag vill se bilder! *hoppar jämfota*
Lanovia: gläds med dig över att ni äntligen är friska. Hoppas att det får fortsätta.
Aurum: hej på dig! Kul att se dig.
Flamman: Kul med konsert ikväll!
Syrinx: så typiskt att det ska krocka. Men ni verkar ju ha koll på läget ändå. Och nej, jag tycker forfarande inte att du verkar negativ, snarare tvärtom! *peppar*
Här är det jättedåligt med städning. Faktiskt är det alldeles nog svårt att få till den där vanliga städningen. Jag får nog leva med att jag är en ganska lat person som prioriterar fel saker. I alla fall när de mest nödvändiga är prioriterade. Prio 1: barnen och deras behov. Prio 2: mat och nödvändig vila till föräldrarna. Så långt känns prioriteringarna rätt. Men efter det skulle man ju faktiskt kunna ha hemmet som prio.
Och så skulle jag behöva träna, för jag är i usel form. Ofta känner jag mig kass som verkligen inte orkar ta tag i den där träningen. Det behöver inte bli mer komplicerat än att göra plankan (fyyyy vad tråkigt jag tycker att det är) någon gång om dagen och gå lite snabbare med barnvagnen. Men jag vill inte. Jag ids verkligen inte.
Nu har jag i alla fall bestämt mig för att avvakta lite och invänta lusten att röra på mig. Jag håller på att tillfriskna från en depression och jag tänker se det positiva: sömnen fungerar fantastiskt bra och jag är mig själv igen. Det är ingen liten sak.