I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Blomman, usch vad jobbigt med både migrän och strulande datorer. Jag förstår mig överhuvudtaget inte på sådana grejer, tur att fästmannen är kunnig annars hade det varit väldigt många svordomar och banka huvudet i väggen-tillfällen här hemma... Hoppas verkligen att migränen har släppt till idag, så du får njuta av kommande helgen!
Klockarbol, åh vad jag lider med dig! Vilka idioter till män det finns!!! *morrar* Tycker annars att Ingis förslag om att samla posten på hög, inklusive ev. kommande betalningsanmärkningar, var mycket bra! Kan inte en vuxen människa ordna sina egna saker får väl denne skylla sig själv?!
Solde, vad spännande med ny utställning! Håller tummarna för duktiga, fina och nybadade misen - BIS skulle ju vara finfint! Krya på dig, ta det försiktigt med lunginflammationen!
Ingis, mår du bättre nu? Vad bra att det "bara" var jobbet som gick (går?) i 190, men man kan behöva ta det lugnt ändå
Ninnis, så kul med utflykt till jobbet. Jag kan tänka mig att Mini kommer att charma alla!
Lanovia, härligt med snart färdig hallrenovering! Hoppas ni hinner klart i helgen. Angående svärmor, vad skönt att irritationen är nästan helt borta - det brukar ju underlätta att vara irritationsfri Så synd bara att det är mer snack än vad det blir verkstad. Självklart borde väl svärmor kunna komma och hälsa på sitt barnbarn "även" om du är hemma! Kan inte din man ta upp det med sina föräldrar, och förtydliga att de är välkomna även då du är hemma? De kanske inte vill "inkräkta"?