-
Åååhhh! Kram till dig!Heloise skrev 2011-10-26 15:10:23 följande:Jag fick precis ett meddelande i pws-gruppen som jag är med i på fb att en av medlemmarna förlorat sin dotter, hon dog i sömnen 22 år gammal. Hon hade pws jävla skitsyndrom!
-
Fru Sy, vilken tur att de hann hem från semestern iallafall. Jag kan verkligen tänka mig att det blir extra jobbigt när hon hade varit så mycket piggare. Hoppas att det blir en fin begravning framöver!
Det låter som en supertrevlig plan för festdagen! Härligt och opretentiöst, med många goda saker.
Apropå namn på E, ja det finns många fina! Så jag förstår ju att det blir många E-barn... Jag tycker att det finns många fina namn på J också, men eftersom både fästmannen och jag heter J-nånting och hans efternamn också börjar på J (fast vi har fortfarande inte bestämt om det blir det efternamnet eller min mammas efternamn som vi tar när vi gifter oss) är det helt uteslutet om vi får barn om ett par år eller så. Det skulle bara låta för fånigt med J, J och J J-efternamn
Heloise skrev 2011-10-26 15:13:28 följande:Synrix: härligt med bebismys! Det är få förunnat att arbeta med något man älskar och brinner för! -
Daa, hej! Hur går det med sömnen? Tänker på dig!
Daa skrev 2011-10-26 16:15:47 följande:Försöker köra kommandot Villemoa Som Skräcködla i mitt huvud. Hur jag än gör blir det bara "Error: omöjlig kombination".
Flamman, oh ja, jag tycker också fästmannens JJ är väldigt snyggt. Och jag börjar t.o.m. tycka att JJ på mig själv skulle kunna vara fint, även om jag isåfall får i princip samma för- som efternamn, fast med bokstavs skillnad. Men om vi skulle få barn skulle det absolut inte kunna bli en JJ till..!
Men JJ och SS är en väldigt snygg kombination, absolut! Det är så härligt att läsa om hur rar han verkar vara mot dig. Alldeles fantastiskt!
Villemoa, du får gärna redogöra för syskonknas om du vill! Även om det tar ett halvår!
-
Ja, det är alldeles, alldeles underbart! Jag längtar så mycket tills det är vi som förhoppningsvis kan få barn. Tack till både dig och alla andra i tråden som gratulerat faster!Villemoa skrev 2011-10-26 16:24:13 följande:Syrinx: vad mysigt med bebisgos, grattis till fasterskapet!
-
Ååååååhhh Blomman!!! Du har absolut ingenting att skämmas över!!! Jag tycker du verkar vara en alldeles fantastisk människa och mamma som kämpar så strongt med allt! Skäms inte alls (lättare sagt än gjort förstås, jag vet) utan håll huvudet högt för att du lyckas med så många bra saker och för att din son verkar ha ett av de största hjärtan som överhuvudtaget finns. DET är ju någonting värt att vara stolt och lycklig över!!!
Att inte ha råd, när livet har varit svårt och tufft mot en är ju inte konstigt! Och jag blir så glödande förbannad på hur samhället ser ut och hur de politiska strömningarna går, som gör att det blir svårare och svårare för människor som på något vis får problem i livet, och hur det förväntas att "alla" ska ha pengar till allt möjligt jämt och ständigt! Du är STARK som vågar säga att ni egentligen inte har pengar - det är ärligt och befriande och något vi behöver mer av i samhället idag! Skickar massor, massor av kramar!!! -
Här har det gått undan i tråden förresten! Jag har också haft krångelmage, visserligen bara en knapp vecka men ändå jobbigt, och energikrävande. Min mage som brukar vara så snäll!
Men jag tror jag har uppfattat ett första steg från Fru E, iiiihhh så spännande! Jag fortsätter hålla tummar och tår för Humle och Dumle, och finns gärna som stöd på alla andra steg! Klart det bara kommer att vara bra steg hädanefter!
Fru Sy, men sådan dålig planering går ju inte! Klart du behöver avlastning också med Orvar och få tid till att göra vad du vill. Han kan väl inte vara borta så mycket? Prioritera om, prioritera rätt!
Åh vad rart med ma-ma och pa-pa!Fru sy skrev 2011-11-02 13:33:35 följande:Orvar mår bra, jag tror att hans andra tand är på väg upp. Han säger ma-ma och pa-pa, men förstår väl inte vad det betyder. Men det låter väldigt gulligt. Sen har han börjat ta sig fram lite när han ligger på mage, häftigt att se. Och rullar gör han som bara den. Det är tydligen väldigt spännande med stolsben, för där stannar han alltid av någon anledning. Kan ju bero på att han inte kommer längre, men de smakar tydligen gott att bita på oxå. Bara jag som blir livrädd att de ska tippa över honom.
-
Solde, hur har det gått med din mise?! Tänker på dig!
Ingis, så spännande med test på lördag!!! Håller tummarna för ett starkt och fint
Lanovia, hur mår du nu? Orkar du mer eller är det fortfarande väldigt tungt? -
Fru Bygg, vad härligt att N sover bättre nu! Hoppas på att det är en ihållande trend. Vad kul med ny lägenhet, det låter superhärligt och alldeles lagom om ni redan har sommarstugan att snicka på.
Flamman, åt er Halloweenutstyrsel! Ni var säkert snyggat på festen! Vad skönt att du har fått mer än godkänt av musikerns vänner också, åh jag blir så glad ända in i själen för din skull!
*vinkar till alla andra* Nu måste jag springa tillbaka till övningen! -
Jag håller med Ninnis om att det är en strålande idé!Hvidbrud skrev 2011-11-02 14:01:55 följande:Blommis: jag har inte läst färdigt ditt hjärtekramande inlägg ännu- jag måste bara skriva att tycker att du borde starta en blogg- en sån som det ligger reklam på som man får pengar av efter ett visst antal besökare. Det finns väl fortfarande? Eller? Du kommer få så många hits och vem vet, det kanske är där din framgång ligger? I mina ögon är du nämligen det- du äger talet och skrivandets gåva och ett varm hjärta och klara ögon (dina egna fantastiska ord) och ger och ger och ger av din gåva utan att få något (pengar) tillbaka. Det borde du. Det förtjänar du. Och det önskar jag dig innerligt!
-
Kram tillbaka, Villemoa! Nu har jag kikat in i ditt galleri och åh, så rara dina flickor är!
Struts där! Klart jag tänker på dig, och extra mycket på lördag!ingenjörsbruden skrev 2011-11-02 19:38:47 följande:Syrix: Vadå tesst? Kör huvudet i sanden igen! o tack för....att du tänker på mig! Jobbigt med mage som inte är som den ska.