• MSW

I vått&torrt när midvinternattens köld är hård

Åh Heloise! Underbart!! 6+1, innebär det att det tog sig förra månaden då? *kliar mig i huvudet* Stort grattis!!

• MSW

Pb: jag beklagar morfars bortgång! Kram!

Flamman: jag vet inte vad jag ska skriva, men en kram är väl aldrig fel.. *kram*

Lanovia: tack för berättelsen! Hur går det för er?

Heloise: skönt med bra värde! Hoppas ni kan komma fram till hur ni ska göra med mkp!

Tillvaron rullar på här, lilla L verkar har börjat le lagom till hon fyller en månad. Lilla A är förkyld och jättehostig! Men idag fick han vara på dagis iaf så att jag får det lite lugnare! Fr.o.m. Nästa vecka är han 15-timmars barn, vilket också innebär att han inte får vara där på loven.. Som tur är verkar det iaf som att maken ska kunna vara lite ledig i mellandagarna!

• MSW

Flamman: vilket pucko han är!!! Och att man kan göra så mot sina barn till och med..!

Annars tänkte jag egentligen bara kika in för att önska er alla en riktigt god jul!! Och hoppas att era julhelger blir precis vad ni behöver och önskar er! Kram!

• MSW

Gott slut och gott nytt!! Hoppas att det kommande året innehåller många uppfyllda önskningar, mindre sjukdomar och en massa energi till sånt man vill lägga energi på! Hoppas alla får en bra kväll! Skål!

• MSW

Pb: visdomständer i överkäken ska inte vara lika jävliga som de i underkäken, om jag förstått det rätt.. Fast du har kanske haft problem uppe innan också? Mina (uppe) drogs iaf ut "som vanligt".. Och skönt att begravningen kändes fin!

vink, vink till alla!

• MSW

Jag tycker det är intressant med matdiskussionerna! Blev lite sugen på att köra lite lchf inspirerat... För jag tror absolut på det tänket.. Men ett stort hinder för mig är att jag älskar klyftpotatis.. Fånigt "problem" kanske, men så är det! Fast det hindrar juh inte från att dra ner på andra kolhydrater! Hela familjen skulle absolut behöva äta mindre sånna!

• MSW

Heloise: hoppas på bra svar efter mkp, ännu mer när det nu var så besvärligt!

Pb: låter jättespännande med planerna! Hör jättegärna mer om det när du är mogen för det!

Flamman: söt tjej du har!

Sen minns jag inte mer vad jag tänkt kommentera, blir juh så när man läser och inte skriver så ofta.. Det betyder inte att jag inte bryr mig om resten! Men passar på att vinka till alla! Förresten, när jag läste om fruSy hade träffat jämnåriga, så blev jag lite nyfiken på hur gamla ni är, om man får vara så nyfiken/ofin.. jag blir 27 i april..

Här snurrar allt på, lilla L blev två månader igår och har nu kommit upp till 53cm och 4095g! Just nu är vi förkylda, både hon och jag, och även A är ganska snorig.. Har även bestämt och börjat med lite lchf, från igår, tänkte testa en månad och sen utvärdera.. Annars har jag börjat få lite ångest för att ta upp plugget igen (planen är att jag börjar strax innan mars/april skiftet).. Och har således nästan varit hemma halva tiden redan, men sen är jag hemma över sommaren också..

• MSW

Solde: vilken historia! Så trist att sonen tagit avstånd! Hoppas att det löser sig så småning om.

Lanovia: trist med gnälliga barn! Hoppas tålamodet räcker till!

Jag och L har en slö-förmiddag i soffan! I morgon ska vi orka med en föräldragrupp medan A är på dagis, och på fredag är han juh hemma.. Funderar på att våga ge mig i väg med båda barnen och luncha med en kompis och kolla efter kläder vi kan ha på dopet om ett par veckor.. Men eftersom det är ca 8mil enkel resa så känns det som att jag behöver vara på topp om det ska bli bra, så vi får väl se.. Nu är det visst snart dags för lunch och vid ett ska vi hämta hem A, då blir det inte riktigt lika lugnt!

Min make blir 29 i år och A blir fyra!

Fina pussel klockis! Skönt för dina händer med en mild vinter!

Heloise: hur känns det nu när det gått någon dag?

Svar på tråden I vått&torrt när midvinternattens köld är hård