I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
testar..
testar..
Försvann det nu? Alltså, det finns ju olika html koder betyder juh bold/fet och för att markera slut av koden så skriver man .. Men det är väl typ så långt mina kodnings kunskaper sträcker sig så hur det kan påverka "allt" sådär förstår jag inte!
Ingis: stort grattis till Isak! Men lite mer än lovligt nervöst under förlossningen!
FruSy: underbara kläder!
Annars hoppas jag att alla har en riktigt bra helg!
Flamman... Låter som att exet varit ännu mer idiotisk! Vågar jag fråga hur gammalt det är..?
ingis: ska se om jag får tummen ur att inboxa dig Ang fb..(any Day now..) Väldigt hedrad att bli tillfrågad!
Passion (eller någon annan): förslag på marktäckande växter att plantera under vinbärsbuskar? Framförallt svarta men har även en röd buske... Enligt google-träffar verkar smultron vara populärt?
Vinkar till alla!
Passion: tack för inboxet, men vi har inget direkt behov (och knapp ekonomi med en f-ledig och en pluggande) just nu, men jag har också bara hört gott om det, så en annan gång kan vi nog vara intresserade!
Åh, Cesar Millan gillar jag också! Och när jag kollar på programmet blir jag lite hundsugen, fast jag egentligen inte är hund människa alls! Det blir också väldigt tydligt när man tittar på CM varför en viss hund i min närhet är/beter sig som hon gör! Är man bortskämd, och bortom tvivel den som styr i familjen så är det inte så konstigt att man nafsar efter alla som inte anpassar sig lika mycket efter hennes regler men "hon är inte farlig, hon har ALDRIG bitit någon".. (hrm.. Tydligen ett ämne jag också gick igång på..)
Ja det verkar juh som att Obama har tagit hem det! Heja, heja!