I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Hej, hej! Skriver på mobilen så ni får klara er utan radbryt! Blomman; låter klokt att ta det lugnt efter allt som har hänt! Daa: jag tycker också att det låter som ett bra alternativ, även om jag gissar att det kan finnas folk som ni kommer behöva "försvara" det mot..? A har aldrig varit något problem (kanske för att vi kunnat hålla hans tempo mer), L däremot är som skock får som helst springer längre ifrån om man ropar! Andbeyond: Hej hej! Vi har också två barn på 4.5 och 1.5.. Vad vi bottnade beslutet i när vi bestämde oss för en tvåa vet jag inte riktigt. Men det är nog lite samma känsla som september, att kunde vi bara få fler så ville vi ha ett till. En trea är vi inte lika överens om.. Vi ville inte ha för långt mellan barnen, men tyckte att det där med hur långt det skulle vara i mellan sköts längre och längre fram! Men som de andra varit inne på så finns det ju fördelar och nackdelar med allt. Här sover för övrigt lilla bättre än stora! Start september: spännande att ni är "på det igen", hoppas ni slipper alla missfall den här gången! Blir det någon behandling direkt om det nu tar sig någon gång? Lycka till iaf!! Vi har haft en härlig långhelg o Danmark (Legoland/Lalandia)!! Vi var hemma igår kväll och det känns så seegt att vara på väg till skolan idag! Men har bara sex gånger kvar innan jag är färdig!!!!