• MSW

I vått&torrt när midvinternattens köld är hård

Grattis Leksi-familjen!! Så underbart med en ny familjemedlem!!

Lanovia: oj, låter som en omtumlande helg, minst sagt!!

Passion: jag brukar ändå tycka det är skönt när man förstår varför man drömmer konstiga drömmar, även om det beror på tråkiga saker.. Heja, heja med crosstrainern och pluggandet med sonen!!

• MSW

Åh blomman, får tårar i ögonen, och kan inte föreställa mig hur jag hade reagerat! Fika med sonen låter ändå som en bra aktivitet!

• MSW

Håller med om att "pratet" är härligt! Har en "lillgammal" storebror här som jag fick förklara "varför mammor blöder" och ordet "genus". Samma. Barn kan ibland uttrycka "det var ASgott" eller "ASbra"! lillasyster börjar också prata enstaka ord!

• MSW

Passion: åh, vad hoppfullt det verkar för flickan (var det väl)!

Skickar lite styrka åt flammans håll, att orka ha med exet att göra.

Och en kram till klockis!

Och heja, heja för träning och vikt! Jag har tänkt (med start idag) följa Olga (Rönnberg)s bok för nyblivna mammor (även om jag inte riktigt är nybliven..) och hoppas få upp styrkan med hjälp av den..

• MSW

Flamman: underbar film! Tack! Hvidis: Grattis!! Synrix: Hej Hej!

• MSW

Glad påsk!!! Hoppas alla får en så härlig påskhelg som det bara går!!

• MSW

Hej! För min del så känner mig lite som att jag står med ett ben i tråden och ett utanför, och vet inte om jag vill hoppa in med båda benen eller hoppa ut. Och därför är jag istället och smyger i kulisserna.

sen är der mest surf från mobilen, och då är det rätt kasst att skriva, även om jag läser här..

• MSW

Passion: stort grattis till positivt besked från f-kassan!!! Och inte länge kvar tills operationen alltså! Stort lycka till!

• MSW

Blomman: Men vad trist! (Och såklart bra av andra anledningar) Jag hade nog också reagerat som du ungefär! För det första så gillar jag inte när saker inte går/blir som planerat något vidare. Och jag tycker inte heller att det är konstigt att det blir extra oro för dig när du måste oroa dig över allt det praktiska också!

Flamman: Hoppas M's knä blir bra snart! Nu när ni har kommit igång så bra med allt!

Här är det annars mest strul med allt möjligt tycker jag, och jag är inne på tredje dagen med huvudvärk (jag har väldigt sällan det annars). Många lösa tråda och mycket strul när det gäller min utbildning (som jag är klar med i juni) och jobb som ska följa därefter. (Väntar på ett lönebud från ett jobb jag blivit erbjuden, så att vi kan komma vidare till att jag skriver på ett papper.

Annars har vi fram och tillbaka mest varit sjuka (förkylda) detta året. Men är förhållandevis friska allihop just nu.

SItter just nu och väntar på att få komma fram till f-kassan då jag varvar plugg och föräldraledighet just nu..(vilket gör att jag har fullt upp känner jag) Är på köplats 132 och har redan väntat en kvart..

Ska se om jag lyckas hålla mig lite mer här framöver. Men det är så besvärligt att skriva från mobilen så vi får se hur ofta det blir av. Skäms

Nu hoppas jag snart jag får prata med f-kassan så att jag kan hinna räkna lite matte också innan jag ska hämta barnen..

• MSW

Grattis klockis!! Hoppas du har haft en superfin födelsedag!

Svar på tråden I vått&torrt när midvinternattens köld är hård