Heloise skrev 2011-11-24 19:59:36 följande:
MSW du har inte glömt mig men jag är ruskigt nyfiken ändå
Mugglan: Det gick bra med sexet
Kikade en sväng på Black Hawk Down ( män i uniform gör mig knäsvag, speciellt lååånga män i uniform ex Eric Bana i BHD mmmmm)
Panzer var alldeles synnerligen förstående och tappade upp ett bad åt mig och gav mig ett glas vin... mer behövs inte, jag är så otroligt lätt på foten
!
Duktiga Ada och Beda, det där med maten, jag har inga råd att ge mer än det som vår dietist gav mig om och om igen. Är barnen nöjda, kissar och bajsar som de ska så är det bara att vänta ut dem( ja det här gäller ju inte skitungar som Elise som inte känner hunger, än.). Det fungerar inte att låta dem få gröt och vänta in puréglädjen igen?
Elise älskar hipps risgröt med grönsaker, den går alltid i oavsett vilket humör hon är på. Kanske det vore något?
Fast jag tror att du har rätt, om utplaningen.
Synrix: jag vill också kunna sticka
Hvidis: mmmmmm lussekatter! Jag är likadan, inga ICAkassar i min muff, några fördelar med att ha samma partner måste man ju ha
Flamman: usch för vattkoppor men det är lika bra att de kommer nu än att de skulle komma när de är äldre. Min chef fick vattkoppor när hon var 21år, hela hennes underliv var fullt i koppor samt att hon fick i ögonen och på synnerven. De fick söva ner henne för att hon höll på att bli galen. Det blir ju oftast värre ju äldre man är i T och K's ålder är det väl vanligast att man får vattkoppor. Hoppas flickorna itne lider för mycket.
solde:spännande med intervju.
Ingis: mmm sprak på jobbet är inte fel, jag hade ett sprak på mitt jobb, fast han var en kund. Inte hans fel att han var typ 2m lång, blond och väldigt välttränad, trots att jag är fet som en julgris så flörtade han ganska friskt. Saknar det nu när man går hemma i mysbrallor hela dagarna.
Imorgon kommer anticimex, vi har bytt försäkringsbolag och då vill de besiktiga huset, *suck* mer städ än vi redan har.
Elise fortsätter vakna runt 2-3 snåret, klarvaken. Hur ska jag få henne att sova? jag har gett mer mat, mindre sömn, mer sömn, senare mat, jag kan snart inte komma på ngt mer och ändå envisas hon med att gå upp i ottan.
Skippar ältesten den här gången och kör varje dag, mao, jag måste gå och ta en powernap för att orka! Jag blir bra less om itne det blir någon knodd den här gången!
Sen har vi fått veta att svägerskan har en liten Emil i magen
Dessutom är 2 av mina absolut bästa vänner gravida och de har samma bf-datum, rätt coolt.
Nä nu ropar Elise efter mat.
kram på er
hahaha ja män i uniform är inte fel....inte fel alls.....
Attans ligist du har. Jag har inga bra tips mer än att man inte ska tända o ge dem uppmärksamhet o vänta ut dem. De tycker det är praktiskt att ha mammas fulla uppmärksamhet o om de inte får det så "ska" de tröttna på att va vakna.....men hur man roddar det i land vet´i smén........
med busan så tände jag bara upp väldigt skum belysning då jag behövde gå upp o mata henne på natten, annars hållit så mörkt som möjligt..... hoppas världens underbaraste o sötaste ligist lägger av med dessa fasoner omedelbums!