I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Tror att jag har en OK-stämpel på skinkan nu....
Tror att jag har en OK-stämpel på skinkan nu....
BIM idag........
Flamman: Åhh va gullig o omtänksam din musiker är! Underbart o det är du mer än lovligt värd!
Ja du...denna djungel med förkortningar....
Mugglan: Fick diagnosen i våras, typ 2, bara fastesocker som låg snäppet över gränsen. Men den har sjunkit så det känns bra. LCHF började vi med redan i februari o faktiskt så mår hela familjen bäst på den. blir som uppsvällda röksvampar när vi fuskar o äter annat!
MEn diabetes o graviditeter är inget att leka med, extra kontroller, risk för barnets utveckling, ja jag kommer inte ihåg allt himskt jag läst.
Heloise: Hur gick den där visningen av den där gulliga mäklaren som ringde er?! vart det ngt att ha? Huset alltså! Hoppas osså på BOM av BIM! Testar till helgen om inga indianer dyker upp. Maken tyckte att vi kan vänta till nästa helg....o ja....det kan vi ju göra.....jag kan ju hävda att jag fortsätter att dricka vin tills jag har testat positivt....kanske får honom att köpa ett test kanske?! Härligt med tevlig BM! Blir ju några gånger man träffas!
26/7 fyller jag år så det är annars en rätt bra dag tycker jag....hihihihi! 12/7 fyller systerdottern år o det är osså en bra dag! ;-D
Ninnis: Stackars Mini! Har du provat kakan innan? Vill gärna höra kollegornas betyg!
Nu måste jag rusa o hämta busan!
Heloise: Glömde kommentera innan. Va underbart med morföräldrar som Elise mår så bra med. Nån nytta ska där vara med dem.... Vänta bara, så vill ligisten inte åka med hem. Måste fråga, vad är det som ska kollas med moderkaksprov?
Ninnis: *sätter mig till rätta i soffan o väntar på avsmakning*
Fru E: hur hade buster haft det på dagis efter den lämningen?
Villemoa: tråkigt med ont i foten, har du överbelastat den eller trampat snett eller? Det är verkligen inte lätt att motivera sig vid denna årstid. suck o pust! Men promenader är inte fy skam om man kan komma utanför dörren.
Ang min diabetes....tja....det var inte så jätteöverraskande....inget jag kanske basunerat ut........jag skyller mig själv rätt mkt.....men det är inte bara att jag är överviktig o har ätit dåligt o motionerat för lite.......jag har diabetes i mina gener............så jag hade graviditetsdiabetes o i vintras så kollade jag upp mina värden o fastesockret låg precis över gränsen så jag gick till doktorn o fick göra glukosbelastning.....undras tro om jag slipper glukosbelastning nu när jag redan har diabetesdiagnosen....??? hade ju varit skönt för fyyyy o blääää va räligt det är! Sist fick jag inte ens citron i!
Nu ska jag gå o slötitta lite på tv o sen krypa tidigt i säng!
o kram på er allihopa
Lanovia: en STOOOOR KRAM till dig! Hoppas innerligt att du slipper såren du hade med E. *ryser*
Skönt att det kommit igång.
Blommis: SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK så tradigt med glömd sparning o dator som hänger upp sig. Stor KRAAAAAAAAAAAAAM till dig osså!
Solde: Ja det hade ju varit attans praktiskt med hårbollar som hade kunnat sköta dammningen åtminstone! Mysigt med glöggträff! Jag kommer!