muggles skrev 2011-12-22 09:31:15 följande:
Heloise: härligt att ni verkar mogna i ert beslut, vad skönt! Oavsett vad ni väljer så är det rätt för er och jag tror inte heller att det är något "fel" på ert barn! Precis så där gör Ada och Beda också
Luftjuckar alltså. Alternativt intar "fallskärmsposen". Beda är något nöjdare för hon orkar mer och hon rör sig ganska obehindrat som en solfjäder åt sidorna och kan snurra runt. Imorse satte maken henne framför tv:n en liten stund och när han tittade efter en minut senare så låg hon på mage 180 gr åt andra hållet
Hur gick det till undrade maken. Jag vet, för jag har sett hur hon gör hehe...
Har lämnat Moa på dagis sista dagen innan julledigt, behöver den här dagen till att packa så mkt som möjligt, ikväll ska bilen packas klar för imorgon efter frukost bär det iväg. Nu sover tjejerna ute en kvart till så jag borde sätta fart, men hänger istället här med en kopp kaffe
Ingis: fick du ngn present från maken? Om inte annat får du väl kräva något in natura HEHE!
Fru E: hur gick besöket igår?
Hrmmmm jo så att.....han försökte det.....men det gick inte vägen det heller.....ni vet Magnus Ugglas 4 sek?...... släng dig i väggen...hahahahahahahah
Gud va jag tyckte synd om honom!!! Men lite roligt var det också....hihihihi.....o lite mitt fel så klart....hahahahaha.......men jag har MKT till godo på mitt "konto" nu!
Moahahahaahaha
Alltså jag är för en gångs skull inte martyr eller skadeglad utan på ngt sätt helt enkelt bara trygg i mig själv o att jag vet hur mkt han har haft på sistone, kräksjukan har inte minskat på arbetsbelastningen direkt....suck......
Tror att jag "börjar" växa upp lite.....kanske.....men bara lite....