I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Leksi skrev 2011-07-22 11:04:04 följande:
Du är inte långsint du Flamman, själv skulle jag ha varit kall som is i flera dagar efter en sådan urladdning som ni hade kvällen innan. Men jag förstår att du njuter av lugnet när han är på det humöret.
Härligt med skofynd!!
Såklart du skulle ha dem! Annars brukar det ju alltid vara fel storlek som är kvar.
*smaskar jordgubbar*
Hm, nä jag är känd för det... att inte vara långsint. Har ett stort, förlåtande hjärta. På gott och ont. Men jag orkar bara inte gå omkring och vara sur o tvär. Det är så jobbigt. Och särskilt som det inte leder någon vart med en sån som min man. Tror dock att jag är extremt överseende, tålmodig och förlåtande vad det gäller honom pga att jag vet att han har den problematik/diagnoser som han har. Om någon annan gjorde så hade jag nog reagerat lite annorlunda.Men jag är definitivt inte långsint. Och har svårt för människor som är det.
Ja om ni visste vad olikt det är mig att gå och köpa något åt mig själv, så där rakt av utan att höra vad maken tycker!! Det var så jävla befriande. Jag glömmer aldrig i våras när han var där borta och fulade sig och jag köpte en kappa för halva priset (400 kr) med tillhörande sjal för 100 spänn. T var med mig och hon gjorde stora ögon och sa "Mamma, ska du köpa det där åt DIG?!,,, Oj, vad pappa kommer skrika när han får reda på det"... Säger en hel del. Inte för att han skulle skrikit, men helt klart hade jag fått mig en känga.
Nu slipper jag sån skit hoppas jag