I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
FAn, det är ju ursvårt att välja. Är lite sugen på den blålila också...
FAn, det är ju ursvårt att välja. Är lite sugen på den blålila också...
Hvidisen, den är inte för utmanande tror du, cowgirl-dräkten? Undrar om den är för "modern" för tidsepoken. Men what the f**k, egentligen. Det är ju ändå western över den.
Nej, jag har ingen sån kjol. Får kolla när den kommer hur exakt lång (kort) den är och om det känns fel så får jag väl kolla med nån väninna om dom har nån kjol.
Nu kör jag på den
*vinkar till Blommans gröna prick*
Blomman, hur är det med dig? Länge sen man hörde av dig... Saknar dig! ♥
Jahapp... fortsätter väl spamma här då...
Maken håller på att packa och inatt är väl sista natten då som vi sover tillsammans ever... Känns helt absurt och ofattbart Otroligt smärtsamt att tänka på, att se när han packar... vill hela tiden bara krama om honom och känna hans lukt och bara sudda ut alla hemskheter som varit och gå tillbaka till tiden då vi var allt för varandra
Men som sagt, jag vet att det inte finns någon återvändo. Det går inte längre. Men jag önskar så att det hade gått....
Den här helgen kommer nog bli en av de svartaste i mitt liv. Ensam, lämnad, ratad. Ja, jag frossar just nu i självömkan, jag vet, men det är så här det känns. Ett stort hus, ett raserat hem. I spillrorna står jag o flickorna. Tur att vi har varandra. Men jag behöver vuxenstöd också, annars kommer denna helg bli ett h-vete, och flickorna kommer lida. Ska försöka be nån kompis komma över.
Är så otroligt glad att jag ska på Westernfesten nästa helg Ska verkligen försöka ha kul och UMGÅS med alla roliga människor där. Slappna av. Ta ut svängarna. Veta att ingen skäller, hotar eller terroriserar mig när jag kommer hem. GUD så skönt!!!
Ninnis, hur går det med Minis magknip?