25 Juni 2011
Hej!!
Är det nån mer som ska gifta sig på Midsommar dagen i sommar?!
Hej!!
Är det nån mer som ska gifta sig på Midsommar dagen i sommar?!
hej! Vi ska också gifta oss 25:e juni! Men OJ, vad sena vi är i planeringen känner jag nu!
Kyrka och lokal är bokade, även prästen (då vi ska ha en präst från en annan kyrka). Inbjudningskorten ska skickas ut nu denna veckan. Det är allt! (tror jag)
Vi har bjudit 75 gäster, hur många gäster kommer ni ha? :)
Vi bjuder 265 personer.. så det är ganska stort =) men jag har alltid drömt om ett stort bröllop så jag är bara glad =) hihi
Vilka färger går era bröllop i?
Ojdå! härligt med så stora bröllop :)
Eftersom jag nu är inne i ett "lila är oerhört fint" tänk så kommer vi ha lila som grundfärg på bröllopet och det matchar vi med silver och lite havstema eftersom vi kommer vara ute vid havet :)
Hur har ni löst det med övernattning till så många gäster? VI hade som krav att stället vi skulle ha vår fest på också var i anslutning till ett hotell/vandrarhem då många av våra gäster kommer från Norge (Jag är norsk) och antagligen kommer vilja sova över där. Vilket det också blev! Jag är jättenöjd med vår lokal :)
Vi har bjudit 76 st men det är nog inte alla som kommer att komma! :)
Vi har färg tema Vinrött, silver och svart , har även ett tema bröllop Rockabilly rock" bröllop! :)
Våre farger blir hvitt, champagne/beige og gammelrosa.. Har tema med "vintage postkort" som vi skal bruke gjennom bryllupet.. Håper det faller på plass og blir fint:)
Kul att se att det är några fler som valt att gifta sig på midsommardagen. Är i full gång med planeringen. Känns som om jag har det mesta under kontroll.
Vi hoppas på sol nu då! :)