• mojikanan

25 Juni 2011

Hej!! 

Är det nån mer som ska gifta sig på Midsommar dagen i sommar?!  

• Svar på tråden 25 Juni 2011
  • mrsKatt

Hur kommer ni ta er från vigsel till festen? :) Vi funderar på att hyra häst & vagn, men det är verkligen en prisfråga! 

• mojikanan

Vi kommer att åka Amerikanare.. Det passar in på vårt tema.. :) 

• Slovenka

Vårt bröllop kommer gå i ivory och lila =) jag är åsså galen i lila =) fast vi kommer ha en mer gammel lila färg :D

Vi har också många från utlandet, USA, Kroatien, Slovenien, Schweiz.. men de kommer bo hemma hos oss och familj/släktingar.. bröllopsfesten kommer vara när helsingborg så det blir nog att folk tar taxi hem bara..
    Det va inte lätt att hitta ett ställe som rymmer så mycket folk nämligen..

• mojikanan

Hur går det för er brudar?? Mindre en 4 månader kvar nu!! 
    Det börjar smått komma fjärillar i magen.. :)  

• FriPhi

Hej! Vi gifter oss också på midsommardagen och jag har precis insett att det nog är försent att få de där snygga vältränade armarna till dess ;) Tiden går snabbt nu!

• mojikanan
    FriPhi skrev 2011-03-03 18:30:59 följande:
    Hej! Vi gifter oss också på midsommardagen och jag har precis insett att det nog är försent att få de där snygga vältränade armarna till dess ;) Tiden går snabbt nu!
    ja det är inte klokt!! varje dag känns som att de e något man grejer med tills den stora dagen!! 
    Hur ska ni ha ert bröllop??  
  • FriPhi

Vi ska vara på en gård utanför Falkenberg med borgelig vigsel, rätt sent (kl 18) för att folk ska hinna shapa upp sig efter midsommarafton ;) och för att vi inte har några transporter, utan har festen på samma ställe.
    Det blir ca 70 gäster, inga barn, bara de närmaste i fam/släkt och mycket vänner, så vi hoppas på en skitkul fest.

Har kommit ganska långt i planeringen, men kan freaka ibland när jag tänker på saker som låtar under vigseln och bröllopsvalsen...

Såg att ni har rockabilly tema, gud vad kul! Har ni ett band som ska spela och så då?

• mojikanan

Låter trevligt med en senare vigsel!!  Vi ska också ha en borglig vigsel..
    Vi har hyrt in ett gäng som ska underhålla oss med låtar från 50 - 60 talet och sen rockiga låter så det kan nog bli bra!! 

Ska ni ha någe speciell "röd" tråd i ert bröllop?? 

Svar på tråden 25 Juni 2011