- Brudar i Karlstad/Värmland -
Hejsan!
Det vore roligt att prata och utbyta idéer med blivande (eller redan gifta) brudar från Karlstad.
Eller finns det kanske redan en sådan aktiv tråd?
Hejsan!
Det vore roligt att prata och utbyta idéer med blivande (eller redan gifta) brudar från Karlstad.
Eller finns det kanske redan en sådan aktiv tråd?
Oj, vad konstigt det inlägget blev
Jeanette G: Jag tycker att de har duktiga frisörer på Aqua i stan. Hur de är med håruppsättningar vet jag iofs inte. De fixar även make up där, men inte heller med det vet jag hur duktiga de är.
Du skrev "förutom Make up store"... är de dyra eller dåliga där?
Jag funderar själv på hur jag ska göra med just make up, om jag kanske ska göra det själv i stället. Annars hade jag tänkt kolla med Make up store.
Vad är det för fotograf ni ska ha?
Hej alla! Kul med en Karlstad tråd.
Vi gifter oss i dokyrkan 16/7 och planerna är i full gång.
Vi ska ha buffé och tårta från ICA Maxi! Bra pris och väldigt gott och mycket!! 119 kr/person för en italiensk buffé och 34 kr/tårtbit.
Behöver tips på frisör och smink till ett bra pris och helst på samma ställe...
Må gott!
//R
Knopan: Hade för övrigt själv funderingar på att sminka mig själv, men iiih, tänk om det blir fel! Skulle bli helt galen! Man får nog öva ett tag innan då...
Knopan: Vi ska ha vår fest på Sundsta herrgård. Maxi´s buffe är kallskuret med frukt och potatissallad. Kontakta dem i charken, de har en pärm med förslag till kall buffé. Super service med!
Vart ska ni hålla hus och vilket datum har ni bokat?
Transport har jag även tänkt på, någon som känner någon som har ett schysst transportmedel men som inte tar ut ett allt för högt pris för en timme mitt på en lördag i centrala Kd??