• sandis1977

Ska ni åka iväg efter bröllopet? Var då?

Själv kommer vi inte lyxa till det i Karibien på tu man hand.

Det blir all inclusive i Turkiet. Side, någon form av spa resort har jag bokat. Tillsammans med våra tre barn och faktiskt skulle jag inte vilja ha det på annat vis.

Någon som varit i Side? Bra dåligt?
    Och var ska ni åka?

• Svar på tråden Ska ni åka iväg efter bröllopet? Var då?
  • sandis1977
    moom skrev 2011-03-07 10:36:15 följande:
    För oss blev det en vecka på Island som bröllopsresa, vi kände att vi ville ha nått annat än en sol och bad resa Solig
    Så spännande!
    Har ni varit iväg? Vill du berätta hur det var? Jag vill så gärna dit, kanske om två år. Nästa år är Spanien redan bokad med vänner.
  • sandis1977

Jag tror inte vi hinner få så mycket inkastare på oss. Är bara iväg en vecka och bor på All inclusive så någon liten äta-kebab-ute-sväng tar vi nog en dag iallafall.

Annars ligger poolhäng högst på vår och barnens att-göra-lista. 

Men tack för era råd, jag har ju själv varit utomlands innan och vet vad man kan förvänta sig, dock har vi inte rest så långt ner med barnen. 

• moom
    sandis1977 skrev 2011-03-07 11:12:11 följande:
    Så spännande!
    Har ni varit iväg? Vill du berätta hur det var? Jag vill så gärna dit, kanske om två år. Nästa år är Spanien redan bokad med vänner.
    Nej vi har inte varit iväg än, vi far i mitten av april Solig
  • sandis1977
    moom skrev 2011-03-07 11:16:14 följande:
    Nej vi har inte varit iväg än, vi far i mitten av april Solig
    Kul!
    Berätta gärna sen hur ni hade det :) 
  • MrsT2011
    Sebastiána skrev 2011-03-07 10:27:52 följande:
    Vi åker genom Sverige från Skåne till Västerbotten i bil. Vi måste ju ta oss hem efter bröllopet och det blir ett par övernattningar på vägen på förhoppningsvis mysiga ställen. Någon som har något tips förresten?
    Jönköping - bra restaurangstad!
    Trosa
    Norrtälje

Det är mina spontana förslag, återkommer om jag kommer på fler!
  • Jeliqa

Vi gifter oss i augusti men kommer inte åka på bröllopsresa först till vintern. Då bär det förmodligen av till Guadeloupe. Dagen efter bröllopet kommer vi dock åka till vår sommarstuga i en vecka bara för att få smälta allting.

• LSJS

Vi åker två dagar efter bröllopet till Lissabon måndag-fredag! Ska bli jättehärligt att komma iväg bara vi 2! Vi har ordnat barnvakt min syster och m2b syster kommer att ha dem 2 nätter var!..men lite konstigt kommer det att bli att åka iväg utan barnen!

20110528
  • LSJS

haha såg att jag redan skrivit i den här tråden....snurr snurr

20110528
  • Millemoj

Vi åker inte iväg direkt efter, det funkar inte med våra jobb, tyvärr... Men blir en 2 veckors tripp till grekiska övärlden, där vi trivs som fisken i vattnet! God mat och dryck, lagom varmt,  trevlig befolkning och vackra utflyktsmål!

Grekland är också det land vi semestrade i våra första år tillsammans!

Svar på tråden Ska ni åka iväg efter bröllopet? Var då?