• sandis1977

Ska ni åka iväg efter bröllopet? Var då?

Själv kommer vi inte lyxa till det i Karibien på tu man hand.

Det blir all inclusive i Turkiet. Side, någon form av spa resort har jag bokat. Tillsammans med våra tre barn och faktiskt skulle jag inte vilja ha det på annat vis.

Någon som varit i Side? Bra dåligt?
    Och var ska ni åka?

• Svar på tråden Ska ni åka iväg efter bröllopet? Var då?
  • MrsT2011
    Sebastiána skrev 2011-03-10 10:14:44 följande:
    Vi åker från Hässleholm och tar väl motorvägen upp. Vi brukar i alla fall köra förbi Gränna och Linköping och sedan blåsa förbi Stockholm så fort vi bara kan. Vi funderar lite på Västervik och Söderköping bland annat. Det hela beror lite på när vi beräknas åka - vi vill ju inte komma fram för sent. Kanske åker vi från Hässleholm vid 14-tiden. Sedan blir det väl ett stopp norr om Stockholm också.
    Aha, ja då blir det ju inte aktuellt med några extra stopp i skåne. Åh söderköping glömde jag ta med i min lista, gulligare småstad får man leta efter!
  • Oonah
    2011 skrev 2011-03-10 10:29:24 följande:
    Vi gifter oss i USA så det blir en vecka i Florida och sedan åker vi till Jamaica på bröllopsresa och bor 5 dagar på Sandals Royal Caribbean. All inclusive med jacuzzi på rummet och möjlighet att dyka varje dag om man är certifierad (utan extra kostnad).

Härligt! Hoppas ni utnyttjar jacuzzin varje dag. :)
    - May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • Cammee
    2011 skrev 2011-03-10 10:29:24 följande:
    Vi gifter oss i USA så det blir en vecka i Florida och sedan åker vi till Jamaica på bröllopsresa och bor 5 dagar på Sandals Royal Caribbean. All inclusive med jacuzzi på rummet och möjlighet att dyka varje dag om man är certifierad (utan extra kostnad).

vilken månad åker ni ?
  • 2011

Min blivande flyger till USA om lite mer än en vecka och jag följer efter veckan efter det. Det bär av till Jamaica 4:e April.

• Fårävvör
    Sebastiána skrev 2011-03-10 10:14:44 följande:
    Vi åker från Hässleholm och tar väl motorvägen upp. Vi brukar i alla fall köra förbi Gränna och Linköping och sedan blåsa förbi Stockholm så fort vi bara kan. Vi funderar lite på Västervik och Söderköping bland annat. Det hela beror lite på när vi beräknas åka - vi vill ju inte komma fram för sent. Kanske åker vi från Hässleholm vid 14-tiden. Sedan blir det väl ett stopp norr om Stockholm också.
    Sigtuna är väldigt mysigt också! Är nog partisk pga att vi förlovade oss där, men ändå!
  • LindaJoh

vi ska till San Francisco och Hawaii..!!

• Rebecka och Jens

Vi ska ta bilen och åka ut i den norrländska obygden... fiska, tälta, dricka några goda öler och njuta av det goda livet några dagar. DET kallar jag romantiskt!

• MiaAnd

Vi åker till Montenegro i tio dagar!

• Lillaplopp

Vi tar 5 nätter på Kiviks hotell. Bor i Skåne men Kivik och hela Österlen är både min och sambons smultronställe. Dessutom har Kiviks hotell en mysig spa anläggning med bra personal. 

• Ciccci

Vi gifter oss lö. 6/8 och tisdagen 9/8 åker vi till PRAG!! =)
    Kommer hem natten mellan fredag-lördag!

LÄNGTAR!!!!!

Svar på tråden Ska ni åka iväg efter bröllopet? Var då?