• Hoffsennanen Tottoplex

Visa mig era ringar! Blir småtokig här...

Hej!
    Har kolla på flera olika ringar som skall bli min vigselring men hittar inget som känns rätt!
    Min förlovningsring är ganska hög och bred så alla ringar jag provat ser så små och pluttiga ut. Och känns inte riktigt som att jag fått något riktigt bra tips från de som skall kunna sänt här...!
    Här är en bild på min förlovningsring med! Fast jag har inte den där stämplen på!

• Svar på tråden Visa mig era ringar! Blir småtokig här...
  • Pinkgrape

Jag ska ha en titanring med en cz sten.
    Kanske den billigaste ringen här, 320kr ;P

• Amejuli
    Pinkgrape skrev 2011-03-09 23:41:47 följande:

Jag tycker de var jättefina! Skönhet har ju inget med pris att göra! Glad
  • TheD
    Helena Mikael skrev 2011-03-09 10:10:37 följande:
    Måste bara visa hur min ring tillslut blev! Köpte egna diamanter och guld, lämnade in det tillsammans med en bild till en Guldsmed (bästa guldsmeden!!)
    Kan inte fatta att resultatet blev så himla bra!! Den är så vacker :)

Finns många såna ringar. Verkar vara något som blir mer och mer vanligt :)
  • JustMeAndMyLove

Vi var och kollade ringar. Hade valt ut ett gäng på nätet inann och var gasnka säker på vilka vi ville ha.
    Så såg vi dem i affären och de var jättefula :'(

Så nu vet jag varken ut eller in! Den jag har som bild här är tex jättematt och väldigt dåligt gjord, stenen satt lite snett och ja, nä.. ush 

• Potter

Visst är det svårt å välja ring!!! Vi visstte redan när vi förlovade oss att vi skulle gifta oss o bestämde därmed båda ringarna samtidigt. Å min sambo föll för George Jensens Fusion. Då vi båda ville att ringen skulle vara med både vitt och gult guld blev valet rätt enkelt  =)

Hans förlovningsring är med en del vitt och en del gult guld. Min är med båda delar gult guld för att bli kompletterad med den mittersta delen som blir i vitt guld o med 8 diamanter som bröllopsring.

Den på bilden är inte helt rätt då den vänstra delen är med rött guld, men det va det närmaste jag kunde hitta  =)

• S2011
    Pinkgrape skrev 2011-03-09 23:41:47 följande:

jag tycker den ser riktigt fin ut! och som nån sa: hur vacker ringen är sitter inte i prislappen.
    f.ö. så är inte min ring så mycket dyrare, typ en hundralapp mer än din Skrattande  för bägge våra ringar betalade vi hela 835 kr Glad
  • Pinkgrape
    Amejuli skrev 2011-03-10 00:50:57 följande:
    Jag tycker de var jättefina! Skönhet har ju inget med pris att göra! Glad
    Nej, absolut inte, men jag tycker det är lite lustigt att den är så pass billig. Helt otroligt så nöjd jag är.
    Jag trodde att jag skulle behöva använda halva budgeten för att få en ring jag tyckte var fin, men icket :)
  • Pinkgrape
    S2011 skrev 2011-03-10 08:41:39 följande:
    jag tycker den ser riktigt fin ut! och som nån sa: hur vacker ringen är sitter inte i prislappen.
    f.ö. så är inte min ring så mycket dyrare, typ en hundralapp mer än din Skrattande  för bägge våra ringar betalade vi hela 835 kr Glad
    Nej, det är så sant! :D

Just ja, visst var det ni som beställt från.. coititanium.com? Haha eller har jag helt fel nu :P
    Vi har bestämt oss för ringar därifrån, jag den på bilden och gubben min en svart med guldränder.
    Har ni fått ringarna ännu? :)
  • S2011
    Pinkgrape skrev 2011-03-10 08:55:43 följande:
    Nej, det är så sant! :D

Just ja, visst var det ni som beställt från.. coititanium.com? Haha eller har jag helt fel nu :P
    Vi har bestämt oss för ringar därifrån, jag den på bilden och gubben min en svart med guldränder.
    Har ni fått ringarna ännu? :)
    Ja, precis!Skrattande

Nej, väntar och väntar.. Flört
    De borde dock dimpa ner i början av nästa vecka - jag ska se till att klämma och känna och knäppa kort på dem dåSkrattande
Svar på tråden Visa mig era ringar! Blir småtokig här...