• Hoffsennanen Tottoplex

Visa mig era ringar! Blir småtokig här...

Hej!
    Har kolla på flera olika ringar som skall bli min vigselring men hittar inget som känns rätt!
    Min förlovningsring är ganska hög och bred så alla ringar jag provat ser så små och pluttiga ut. Och känns inte riktigt som att jag fått något riktigt bra tips från de som skall kunna sänt här...!
    Här är en bild på min förlovningsring med! Fast jag har inte den där stämplen på!

• Svar på tråden Visa mig era ringar! Blir småtokig här...
  • Sebastiána
    Mayweed skrev 2011-02-23 21:47:30 följande:
    Här är mina ringar. Vigselring överst, designade att passa ihop.

Vilken fin vigselring!
  • nikkihag

Här är min ring! Schalins Stjärnfall Vega.
  • Invincible

Här är min förlovningsring.

Viselringen blir en allians med mindre briljanter i tvåklo-fattning från Artinians.
    Inspirationen till den ser ut såhär (lånad från www.juvelsalongen.se):

And tonight we can truly say - Together we are invincible
  • inwe

Här är min ring. Den passar perfekt ihop med min förlovningsring som är en Schalins i "hamrad" modell.. :)

• Millemoj

Här är våra ringar! Alliansen fick jag som förlovningring och min fästman sin släta. Den släta får jag sedan som vigselring...
  • frökenknopp

En fråga, en rektangular  "stor sten" heter det smaragdslipad??

• TheD
    frökenknopp skrev 2011-02-26 23:36:06 följande:
    En fråga, en rektangular  "stor sten" heter det smaragdslipad??
    Jag kollade upp det och tydligen är svaret jamen samtidigt finns det kvadratisk smaragdslipning....

En stor djungel... :)
  • to die for

Här är min ring. Jag vill endast ha en ring, så just nu är den förlovningsring och när vi gift oss blir den vigselring Glad

• ast

Hej!
    Finns det nån här som kan visa en bild på kombinationen förlovn. ring i rött guld och vigsel i vitt guld? Sen undrar jag om vilken prisklass det är på Schalins ringar ungefär. Till exempel tycker jag Virvla i vitguld är fin.

Hälsningar Ann-Sofie

• NYC 2011
    inwe skrev 2011-02-26 22:36:00 följande:
    Här är min ring. Den passar perfekt ihop med min förlovningsring som är en Schalins i "hamrad" modell.. :)

Denna har jag i vitguld och 2,4mm hög, tyvärr är den alldeles förstor och går inte att ta in, göra om den skulle kosta 5800:- så i dag är jag deppig Har även en 1 stens ring vitguld 0,39ct river diamant men den gick att minska i storlek som tur var men jag vet inte vad jag ska göra med allians ringen.
Svar på tråden Visa mig era ringar! Blir småtokig här...