• Hoffsennanen Tottoplex

Visa mig era ringar! Blir småtokig här...

Hej!
    Har kolla på flera olika ringar som skall bli min vigselring men hittar inget som känns rätt!
    Min förlovningsring är ganska hög och bred så alla ringar jag provat ser så små och pluttiga ut. Och känns inte riktigt som att jag fått något riktigt bra tips från de som skall kunna sänt här...!
    Här är en bild på min förlovningsring med! Fast jag har inte den där stämplen på!

• Svar på tråden Visa mig era ringar! Blir småtokig här...
  • Dannis

Den här valde jag efter att ha testat massor av ringar. Min förlovningsring är mönstrad och därför ville jag ha något enkelt.
  • mittbröllop

här är min från L'etui!! den har dubbla rader diamanter liksom så man ser dem både från sidan och ovanifrån.
  • Semlorna

Mina ringar. Inte alls vad jag hade tänkt mig men direkt jag såg den visste jag att jag skulle ha den.
  • Lottie350
    Humlan66 skrev 2011-02-19 09:17:40 följande:
    Men jösses vilka LÅGA priser. Skulle nån våga köpa utav 14 K ringarna ?
    Jo det är inte så dyrt, dollarn är ju jättelåg nu :) Min är ju som sagt bara 10K men värdet så i säg gör mig inget, jag älskar min ring :)
    Men vad menar du med våga köpa 14K?
  • Lindahl

Denna har jag fast med 7 stenar iställeet för 5 som på bilden. Har en väldigt mönstrad Schalins ring som förlovningsring (tror den heter fantasy) så då passade denna perfekt i sin helhet...
  • sandis1977

Min ring..
    Och till det en slät förlovningsring :)

• frökenknopp

Lucentezza

En helt fantastisk ring!!!!
    Får jag fråga vad du gav för ringen??
    Hur fungerade det att beställa ringen från USA??
    Berätta snälla för jag var inne o kikade på sidan helt galet fina ringar till underbara priser;)

• Lottie350
    frökenknopp skrev 2011-02-20 22:10:50 följande:
    Lucentezza

En helt fantastisk ring!!!!
    Får jag fråga vad du gav för ringen??
    Hur fungerade det att beställa ringen från USA??
    Berätta snälla för jag var inne o kikade på sidan helt galet fina ringar till underbara priser;)
    Ja vet inte om du mena min ring, den enda jag kan hitta här i tråden som beställt därifrån. Ifall det var mig du mena så gav ja lite mindre än 2000 kr, men jag har en syster där nere som köpt den åt mig och då blev det lite billigare, men det är ju inte så dyrt härifrån heller så du kan beställa därifrån till sverige. Vet inte om det tillkommer någon tull på den än men det brukar inte bli så mycket. 
    Men det finns fantastiskt vackra ringar där för rena rån-priset ;)
  • JochD
    S2011 skrev 2011-02-19 10:06:43 följande:
    den här har jag fastnat för:

Vad snygg, var kommer den ifrån?
  • Helena Mikael

Här är min ring :)
    Det är äkta kärlek mellan oss *hahahaha*
Svar på tråden Visa mig era ringar! Blir småtokig här...