• Hoffsennanen Tottoplex

Visa mig era ringar! Blir småtokig här...

Hej!
    Har kolla på flera olika ringar som skall bli min vigselring men hittar inget som känns rätt!
    Min förlovningsring är ganska hög och bred så alla ringar jag provat ser så små och pluttiga ut. Och känns inte riktigt som att jag fått något riktigt bra tips från de som skall kunna sänt här...!
    Här är en bild på min förlovningsring med! Fast jag har inte den där stämplen på!

• Svar på tråden Visa mig era ringar! Blir småtokig här...
  • eigollet

Här kommer våra!
    Otydlig bild, men min vigselring i vitt guld designade jag själv (även om den inte är så jättespecial Skrattande) har 11 stenar, varav 3 st blå saffirer. LÖV  it!!  Jag kommer nog lägga till stenar på den släta ringen när vi får barn.
  • JochD
    S2011 skrev 2011-02-21 08:19:53 följande:
    tack  :)
    jag har hittat den på coititanium.com

extra plus för att det är himla billiga ringar (bägge våra för ca 900 kr) och fraktfritt! :D 
    Oj undrar hur dom kan vara så billiga, det är ju knappa 1/3 av priset på titanringar.com, har ni fått hem era ringar än? Tänkte hur kvaliteten och så är!
  • Lindahl
    masz skrev 2011-02-21 11:31:37 följande:
    Sån har jag fast med 3  stenar, som förlovnongsring. Den är verkligen "wow" för mig , men jag vill ha något ännu mer "WOW" som vigselring. Till ett bra pris.. Tips på någon ring som skulle  pass
  • Lindahl

masz skrev 2011-02-21 11:31:37 följande:
    Sån har jag fast med 3  stenar, som förlovnongsring. Den är verkligen "wow" för mig , men jag vill ha något ännu mer "WOW" som vigselring. Till ett bra pris.. Tips på någon ring som skulle  passa?
    Kanske en sån här???+
    Har för mig att den heter Rocky, från schalins...
  • S2011
    JochD skrev 2011-02-21 22:10:36 följande:
    Oj undrar hur dom kan vara så billiga, det är ju knappa 1/3 av priset på titanringar.com, har ni fått hem era ringar än? Tänkte hur kvaliteten och så är!
    Nej, vi har inte fått hem dem än.
    Har kollat på titanringar.com också, tyckte det kändes lite väl dyrt.

Vi hade sett ut titanringar på nordstans för ca 2700 kr innan jag hittade dessa nya. 
  • förlovadflicka
    eigollet skrev 2011-02-21 14:51:50 följande:

Här kommer våra!
    Otydlig bild, men min vigselring i vitt guld designade jag själv (även om den inte är så jättespecial Skrattande) har 11 stenar, varav 3 st blå saffirer. LÖV  it!!  Jag kommer nog lägga till stenar på den släta ringen när vi får barn.
    Fy vad snygga naglar du har, kvinna! (eller hade :P) 
  • eigollet

Haha, tack! De är helt äkta, jag har ärvt min mors vackra naglar och dubbelhaka!Skrattande

• In Love
    SposaRoma skrev 2011-02-21 14:21:31 följande:
    www.brollopstorget.se/hem/sposaroma/gallery/p...

Min ring är i platina och diamanter och en design från 1934. Ringen skulle ha varit från 1934 den med, men den blev stulen av UPS i Rom när den kom från Usa.
    Det var ju kanske hur kul som helst, eller inte.

Men det var därför gud uppfann juvelerare, resonerade jag. Åkte till Dubai och fick den gjord enligt spec, bytte ut stenen i mitten mot en princesscut istället. Helnöjd. Kommer ha slät platinaring bredvid efter bröllopet. 
    Nej men du milde....!!!!! Vilken vacker ring! Hur många carat är det i den? Inte riktigt för att jag kommer att kunna åka till Dubai för att göra en, men man kan ju altid drömma =) Får jag fråga vad det kostade dig att göra en sådan där? Den var otroligt vacker! Grattis! Glad
    Mallorca maj 2011 - då smäller det...
Svar på tråden Visa mig era ringar! Blir småtokig här...