• passionsblomman

Så fel det kan bli

Det här med "fråga experten" och att ingen annan kan lägga sig i de trådarna känns som en riktigt bra källa till att det verkligen kan bli fel svar. Eller åtminstone högst begränsad del fakta i svaren.

Det här är ju tillexempel alldleles galet:

www.brollopstorget.se/Forum-6-90/m3931340.html

Ingen präst får ta emot någon form av ersättning för att viga någon. Det vet alla som följt "fråga prästen-tråden"

Och det retar mig att jag inte kan kommentera saken i den aktuella tråden-eller egentligen är det ju forumets präster som verkligen borde kunna göra det, men men...

Bara en reflektion så här i eftermiddagstid.

Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • Svar på tråden Så fel det kan bli
  • hoodilady

Jag skrev till en expert och frågade om han hade lite tips på meny m.m. ett par frågor som rör maten.
    Han har inte svarat på 3 veckor!!

Tycker det där med fråga experten verkar skumt. Sen har jag träffat Shantilla (modeexperten) privat, och hon är supertrevlig. Kan det ha att göra med att de redan har dundermycket att göra så de inte hinner sitta på bröllopstorget!?

• Sebastiána
    hoodilady skrev 2011-03-11 11:45:07 följande:
    Jag skrev till en expert och frågade om han hade lite tips på meny m.m. ett par frågor som rör maten.
    Han har inte svarat på 3 veckor!!

Tycker det där med fråga experten verkar skumt. Sen har jag träffat Shantilla (modeexperten) privat, och hon är supertrevlig. Kan det ha att göra med att de redan har dundermycket att göra så de inte hinner sitta på bröllopstorget!?
    Det kan säkert vara så. Om man inte hittar experter som har tid att svara är det nog bättre att inte ha någon.
  • Kattpoet

Herre gud man skulle kunna tro att experterna är politiker....  mer omsvepnade svar får man leta efter.

• hoodilady

Men herregud vilka jäkla svar!!
    jag fick skitdåligt svar på min fråga om middagsförslag också, såg att han hade svarat typ 3 andra exakt  likadant som mig.

• Soldemor
    Vott skrev 2011-03-14 19:37:06 följande:
    Men jösses!
    Vad var det för svar? Ingen tror väl man tar brudskålen sist och tårtan först? 
    Och hänvisat till en vett och etikett-sida! Vänder man sig till en som utges för att vara expert är det väl ett ordentligt svar man vill ha, inte hänvisning till en hemsida?
Svar på tråden Så fel det kan bli