ChristineL skrev 2012-07-09 12:53:46 följande:
Hörrni! har ni börjat dela ut uppdrag än? Tärnor, toastmaster, och sånt som ni ska ha? Jag vet precis vem jag vill ha som brudtärna, men jag vet inte hur jag ska säga det till henne. Vill gärna göra det vid nåt fint tillfälle så det blir lite speciellt. inte bara över en random fika eller telefon. Har ni några tips?
Jag har pratat med bægge mina tærnor (bæsta kompisen och syster). Bæsta kompisen pratade jag med nær jag berættade att vi skulle gifta oss eftersom det var så sjælvklart før mig att hon skulle vara tærna. Gjorde det via telefon eftersom jag bara gått och væntat på att få sæga något! Min syster kom jag fram till efter hand att jag ville ha som tærna, och det blev øver telefon det med. Mycket handlar væl om att det ær geografiska førhinder, annars hade jag kanske gjort på annat sætt.
Jag tror att det viktiga ær nog kanske på vilket sætt man sæger det, om det ska kænnas speciellt. Om du bjuder på fin middag och sen bara slænger ur dig det hade du lika gærna kunnat gjort det øver telefon. Førstår du hur jag tænker? Jag har tyværr inget annat konkret førslag. Någon annan som gjort på något speciellt sætt?
Har ju fortfarande inte bestæmt toastmastrar ænnu, men ska træffa en av de eventuella kandidaterna næsta vecka så kanske dags att ta en ordentlig funderare ifall vi ska vælja honom.