PoS skrev 2012-06-15 21:43:13 följande:
Idag är det (förhoppningsvis) ett år kvar tills jag är gift! Jag blev lite stressad av att alla var ute i så god tid så jag skyndade att höra av mig till vår kyrka men de bad mig återkomma i september eftersom de inte har gjort planeringen än för nästa år. Blir till att vackert vänta o se om vi hinner först att boka 15/6! Hur går det för er andra med färgteman o allt? Jag är inne i inspirations-fasen där jag kollar ALLT o bara köper alla temabröllop rakt av, vill ha alla stilar! Men det går ju inte. får sansa mig lite.
Vi har valt vår-grönt och vitt till färgtema, eventuellt med inslag av ljust rosa. :) Jag tycker att ganska många saker ändå är hyfsat lätta att bestämma men tårtan ger mig huvudvärk du jag brukade jobba som konditor innan. Jag tänker inte göra tårtan själv då det betyder otur, men min konditorkompis från skolan ska göra den. Och det finns ju så mycket gott och fint och så många stilar *gah*.... Så DET beslutet kommer att bli riktigt svårt för mig, jag vill verkligen att gästerna ska säga WOW!