• MeahJ

Brud 2013

Jag kommer att gifta mig 2013.

Jag vet att jag är VÄLDIGT tidigt ute med planering, men jag känner att man kan nog aldrig vara för tidigt ute.
    Om inte annat så får man massor av inspiration, tips och ideér här :)

Någon annan som också gifter sig 2013 och vill följa denna tråd?

• Svar på tråden Brud 2013
  • 88kaktus85
    MollysMatte skrev 2012-06-18 15:56:22 följande:
    Hej, här kommer ännu en 2013 brud...troligtvis iaf :)

Har inte bokat datum ännu eller bestämt plats men kikar runt lite runt västerås...såg att det var flera västeråsbrudar här inne, har ni några bra tips på platser runt omkring västerås? Kommer själv inte härifrån så jag har inte så stor koll. Är inte ute efter kyrka, tänkte hitta någon fin bygdegård med fin omgivning runt omkring så man kan ha ett utomhusbröllop. Gärna en bygdegård med stor trädgård så man kan ha allt på ett ställe :)

I övrigt så har jag nästan hela bröllopet planerat i huvudet sen gäller det bara att få allt till verklighet, men det blir nog bara roligt :)
    Badelunda kyrkskola har en jätte stor tomt :) Sen brunnby gård är fint men nästan dubbelt så dyrt!
  • 88kaktus85
    sophiebus skrev 2012-06-18 13:42:00 följande:
    ååå blir helt pirrig i hela kroppen, nu har vi precis bokat kyrkan =)
    som tur är var den inte upp bokad =)
    va kul :) Blev det i skultuna?
  • sophiebus
    88kaktus85 skrev 2012-06-19 21:00:43 följande:
    va kul :) Blev det i skultuna?
    ja det blev det =) 
    nu ska jag bara komma ihåg att ringa festlokalen imorrn å se om dom hyr ut 
  • Moignon

Ansluter till denna tråd eftersom mycket av min vakna tid går åt till att drömma om det kommande bröllopet. 29/6 i Göteborg Tuve gamla kyrka och fest på stora holm säteri. Lägger en ansenlig summa på lokalen men den är fantastisk och kräver minimal dekoration.

• Nova

Hej!

Även jag ansluter mig, har nyss blivit medlem här :) Ska gifta mig nästa vår/sommar men har inte bestämt datum än...kanske borde ta tag i det snart ;)

• johannagbg

ÅÅååå vilken rolig sida..Jag gifter mig den 24 augusti 2013 och har oxå börjat redan börjat planera. Har gjort save the date kort och har redan en klänning..Gud va jag längtar =)

• Nova

Men nu börjar jag få lite små panik, tittade lite snabbt igenom tråden, och ni har ju alla reda bokat allt och börjat pyssla osv...Och jag och min E har ju knappt pratat om datum. Nu råkar han befinna sig på resande fot hela sommaren så det gör kommunikaitonen inte helt lätt heller...hmm. Några tips på vad man ska börja med först?

• funnybunny84

Hej, här är en brud till som planerar att gifta sig nästa år närmare bestämt i augusti Vi kommer att ha ett picnick-bröllop, där alla gäster få sitta på picnick, filtar och så får varje filt en egen picnickkorg med lite gott att äta och dirckan

• Millisch

Även vi gifter oss nästa år, den 13:e Juli närmare bestämt. Vi gifter oss i Landskrona och kyrka och lokal är redan bokad. Är ju så roligt med bröllop så man vill ju njuta av all planering länge =D

• Pagnie
    Millisch skrev 2012-06-24 23:30:44 följande:
    Även vi gifter oss nästa år, den 13:e Juli närmare bestämt. Vi gifter oss i Landskrona och kyrka och lokal är redan bokad. Är ju så roligt med bröllop så man vill ju njuta av all planering länge =D
    åh vad roligt ännu en den 13:e juli. Vi börjar bli några stycken nu.