-
En sån har ja beställt! Fast från ebay från ett kinaföretag! Fick ge 95 dollar med frakt, och den ska komma innan 30 april. Jättefin!awarwen skrev 2011-04-13 11:05:34 följande:Nu gick jag helt wild and crazy in på en ny firma, vet inte var jag hittad den. Hittade den här klänning för ca 800kr som de kan lev på 10 dgr. Vad tycker ni?
-
Jag beställde den sista mars tror jag, och den skulle komma innan den 30 april. Jag fick själv skriva i alla mått, och när jag behövde ha den. Säljaren är "top rated" också och det skall man ju bara kunna få om man har bra omdömen och håller leverenstider antar jag! Fast nu skall jag ju inte höja säljaren till skyarna ännu hehe, jag har ju inte ens fått klänningarna, just det, jag beställde 2 klänningar av henne! Om du vill kan jag ju säga till dig när jag fått dom så du kan jämföra bilderna på det färdiga resultatet och "annonsbilden"!? Fast du kanske måste beställa innan 30 april?awarwen skrev 2011-04-13 11:55:25 följande:Oj, vad billigt. Hur många dgr tar de på sig att sy och skicka den?
Kommer du ihåg vilket företag du var inne på. Var precis inne på ebay och det finns ju tusen o en val att göra. -
Yes, hoppas länken funkar, är är hennes "affär" http://stores.ebay.com/glamour-woman2010?_trksid=p4340.l2563awarwen skrev 2011-04-13 12:28:57 följande:Låter ju skitbra. Vet inte hur länge jag vågar vänta. Har du ngn bra länk där jag kan gå in och titta?
-
Nu dyker jag in i tråden och gafflar lite :=) Jag smygläser här typ varje dag haha!
Jag köpte en klänning här i Sverige för ett par månader sedan. Men pågrund av/tack vare er och alla era snygga klänningar så har jag beställt 2 kinaklänningar till. Jag har dock beställt från Ebay av en säljare/företag som är från Kina men jag hoppas att jag får vara med här ändå.
Jag betalade 1542 SEK för båda klänningarna, båda "custom made". Jag beställde dom den 31 mars och dom skickades från Kina för ett par dagar sedan, tror det var den 20 april. Så dom jobbar verkligen på fort. Jag bad om att får klänningarna till 30 april så det verkar det som att jag kommer få om bara posten sköter sitt! Nu är jag såååå nervös / förväntansfull och nyfiken!!!
Så fort dom kommer så återstår det bara att välja en (eller 2?) klänningar inför den stora dagen. Det kanske löser sig självt genom att de 2 nya inte passar eller nått. Annars får jag knäppa lite bilder på mig själv med klänningarna på och lämna mitt öde i era händer :=)
Här kommer bilder på klänningarna:
Denna har jag dock beställt utan axelband! -
Asså du gifter dig oxå 11 juni Skoj!! Det är inte länge kvar nu så man börjar bli lite hispig heheFarmall skrev 2011-04-23 09:51:07 följande:Aylas: Å så gulligt av honom och spännande för din del att inte veta hur de ser ut.
11juni2011: Fina klänningar båda två och så snabbt! Jag antar att vi gifter oss samma dag...
Pinkgrape: Jag älskar den tärnklänningen, jättefin!
Min tärna kommer däremot fixa sin egen klänning, det enda jag vet om hennes är färgen. Kul att inte veta allt utan ha någon liten överraskning under dagen. -
Nu är det glädje hemma i tvsoffan, spårade precis mina klänningar och dom är tydligen på CDG, vilket enligt min karl skulle betyda en flygplats i Paris! Då kanske jag har klänningarna redan denna veckan :=)
Om det nu inte är så att det betyder något helt annat haha,,, Chinas Dumpade Giftasklänningar eller nått.... Yeah yeah, jag är optimist och hoppas på att dom närmar sig Göteborg! -
Åh hoppas någon här kan svara!!
Jag har precis fått sms från dhl att dom har varit här idag och försökt leverera klänningen! Det står att jag skall ringa dom på ett nummer, men när jag ringde dit så var det telesvar som sa att det var stängt!!
Ska ringa dit imorgon igen, men jag undrar om någon varit med om samma sak??
Klänningarna är betalda, men skall man ge dhl pengar också`?? Kostar det extra nu när dom fick åka till mig en gång i onödan?? Dom hade inte ens ringt mig innan i och för sig?!
Tacksam för svar!! -
Tack för ditt svar!Miceme skrev 2011-04-27 20:05:58 följande:Ja dem gör så, det kan hända att dhl ska pengar av dig men det är en tullavgift och har inget direkt med dhl att göra. Det kostar inget extra frakten har du ju betalat när du betalade klänningen.
Så du kan vara lugn
Åh vad roligt!! Då kanske jag kan bidra med lite bilder imorgon :=) Nu håller jag tummarna för att båda klänningarna ser ut som på bild eller bättre och att dom sitter perfekt!! -
Jag sitter och spanar på bröllopet på tv, så vackert :=)
Och på dhl´s hemsida står det att mina klänningar är påväg hem till mig NU!!
Åh jag hoppas att dom kommer innan sambom kommer hem, funderar allvarligt på att ta på¨mig en av klänningarna och ligga i soffan å kolla på bröllopet och känns mig jävligt tjusig hehe :=) -
Jisses vilka stora hattar vissa av gästerna har!!! Det är ju farligt att stå bredvid dom!