• 11juni2011

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

1700tal skrev 2011-04-29 14:39:14 följande:
    Menade du den där röda antennen? Drömmer
    Japp! Den vill man inte ha när åskan går!
  • 11juni2011

Dom är perfekta!!! Bild kommer så fort karln kommer hem kl 16!! Dessutom skicka dom med några ytterst exklusiva smycken i äkta plast!! Gulligt!

• 11juni2011
    Miceme skrev 2011-04-29 15:16:31 följande:
    Åhh vad kul vart var dem ifrån?
    Ebay :=)
    Sessan67 skrev 2011-04-29 15:19:31 följande:
    Fick också "exclusiva" plastsmycken tillsammans med min klänning igår - och en liten ärmlös bolero med hemskt konstig passform!
    Gratis är gott!
  • 11juni2011
    Smuppra skrev 2011-04-29 15:38:25 följande:

Kul att klänningarna kom fram till slut 11juni2011, fick budkillen sig en troschock? Svisch och så stod du där i underkläder, svisch så var ena klänningen på, svisch underkläder, svisch brudklänning nummer två, svisch underkläder "jahaaa, ska jag skriva under att jag tagit emot det också?"
    Ja verkligen härligt :=) Näe men jag bjöd på en kalsongchock, hehe låter värre än vad det egentligen var! Men jag böt precis blöja på lillprinsen när det ringde på dörren. Så han fick ha en body på halvsvaj och ett par kalsipper :=) Men jag hade god lust att be budkillen stanna och "snöra" ihop klänningarna på mig. Man vill ju inte vänta en sekund!
    Men nu äntligen är M2B hemma :=) Nu vill han iväg och köpa tacos men jag försöker övertyga honom att stanna och leka brudpar istället :=)

För övrigt så fick jag för mig att det var mors dag idag den 29/4 och inte den 29/5 som det tydligen är egentligen. Detta var guldfynds fel som skickade ut reklam om mors dag... Men min M2B hade också gått på den niten så´jag fick ett vackert sms och en blombud hehe.... De bästa är att M2B hinner glömma av detta tills den 29/5 så då kan jag nog inkassera en ny blomma :=)

Nä nu är det dags för PROVNING!!

Kort kommer om två strax!
  • 11juni2011

Nu hoppas jag verkligen att alla bilder kommer med! Lets go!

Bakifrån på Kina klänning nummer 1

Framifrån på kinaklänning 1

Orginalet på klänning nr 1

Bakifrån kinaklänning nr 2

Framifrån kinaklänning 2

Orginalet kinaklänning 2

Bakifrån "svennen" (Haha märk väl det diskreta linnet under...)

Framifrån Svennen

Så såg svennen ut på hemsidan :=)

Sammanfattning:
    Jag är supernöjd med kinaklänningarna. 1 månadsleverans, 1500 kr för båda st. Det enda jag kan anmärka på är att dom är lite stora i bysten, men jag tänkte ha bh under (har ingen bh på bilderna) så jag bad om några centimeter extra. Sen har M2B ingen större erfarenhet med att snöra brudklänningar heller :=)

Så vilken är er favorit??
    Min är nog nummer 1 :=)
  • 11juni2011
    Smuppra skrev 2011-04-29 22:19:02 följande:
    Ja, då vet jag att det är du Miceme! Tänk om man hade haft en så stor kyrka...
    Miceme skrev 2011-04-29 22:21:33 följande:
    11 juni 2011; WOOHOOO!! Jag röstar på ettan! Du är verkligen modelllsnygg!!
    Sommarbrud skrev 2011-04-29 22:22:22 följande:
    11juni2001: Håller med 1 snyggast men tvåan har ett band och det går ALLTID hem här hemma. Svårt, det kan nog bli ombyte :)

(Hoppar in lite här bara) :)
    jennifaer skrev 2011-04-29 22:26:40 följande:
    11juni2001: Oooh vilka fina klänningar och vad fin du var i dem! Jag tycker också ettan, skitsnyggSkrattande
    Tack allihopa :=) Det får nog bli 1an :=) Jag tycker nästan jag ser ut att väga lite mer i dom andra två, sen känns dom inte lika glammiga. Den sa liksom "klick" och det är ju det man vill att den ska göra. Evenuellt så kanske jag tar på mig 2:an (kinaklänningen med midjeband) efter vigsel och dansar loss i den. Men svennen packar jag ner långt in i garderoben och ger till någon blivande brud nångång, känner några som skall gifta sig snart så då kan någon av dom få den!

Åh jag vill fira att jag äntligen har fått klänningarna. Men har inget skoj alls hemma. Var å köpte talgbollar till fåglarna förut och det är väl ingen höjdare att käka en fredagskväll... Var är maraboun när man behöver den som mest?!
  • 11juni2011
    Sessan67 skrev 2011-04-29 22:32:59 följande:
    Ser jättbra ut! Håller med dig om nummer ett, gillar den bäst Glad
    bridesilly skrev 2011-04-29 22:34:48 följande:
    11juni2011

nr 1 var absolut finast hur fin somhelst och du passar jättebra i den.
    Tusen tack till er!

Vad kul att alla gillar ettan, då gör det valet så mycket enklare :=)
  • 11juni2011
    Krazzzy skrev 2011-04-29 22:45:28 följande:
    Jag gillar ettan, den var otroligt vacker på dig Solig
    Tusen tack
    Din klänning var superfin Hjärta! Känns inte helt olik min nummer 1, tycker jag!
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!