• 11juni2011

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Ja kollar på 4an, går det på fler kanaler??

• 11juni2011
    1700tal skrev 2011-04-29 13:14:47 följande:
    1an, 4an och TLC går det på av mina kanaler. Men kollar på TLC eftersom de sänder direkt från London. Zappade lite till de svenska i början i hopp att få se och höra om våra nordiska representanter men de filmades ju inte. Dumt av BBC tycker jag. 
    Okej!! Vår son har gömt kontrollanten så jag kan inte byta kanal haha, han e 8 månader också så han kan inte berätta vart han har lagt den... Får nöja mig med 4an :=)
  • 11juni2011

Jennifaer: Underbar klänning!!! Du kommer bli supervacker på din stora dag!!

DHL är inte snabba... Dom åkte tydligen ut med paketet kl 8 i morse... Nu har det gått 6 timmar, och dom har 5  mil att köra.  Det är nästan så att jag står naken här hemma, så laddad är jag för att få testa dom nya klänningarna!! Men bäst att behålla kläderna på. Kul om M2b kommer hem lite fredags-tidigt från jobbet så står jag naken å väntar på budkillen hehe..

• 11juni2011

Gud vilken trist outfit Victoria Beckham hade på sig då! Hon är ju iosf gravid men någon skatckars färgdetalj kunde hon väl bjuda på!

• 11juni2011

Hahaha hörde ni att gästerna hade fått en bunt på 22 papper med vett och etikett regler!!?!!

• 11juni2011
    Humlan66 skrev 2011-04-29 14:14:43 följande:
    HAHAHAH you go girl
    Haha har dom inte sett en naken kvinna är det väl på tiden :P
    Krazzzy skrev 2011-04-29 14:15:20 följande:
    HAHAHAHA!!! Vilken syn !!Skrattande
    Har DHL snigelsoppa i tanken ? Hade ju gått fortare om du prominerat dit och hämtat den själv...
    Haha eller också är det cyckelbud :=) Då känns väl 5 mil på 6 timmar helt okej!
  • 11juni2011
    1700tal skrev 2011-04-29 14:18:54 följande:
    11juni2011 skrev 2011-04-29 14:13:23 följande:
    Gud vilken trist outfit Victoria Beckham hade på sig då! Hon är ju iosf gravid men någon skatckars färgdetalj kunde hon väl bjuda på!
    Eller hur! Supertrist outfit.. Hade hon off-shoulder oxå eller var det nån annan? De brittiska hovreportrarna raserade över att några hade nedkasade axlar. Och den lilla hatten var ju katastrofal till klänningen, det blev inte bra propotion alls, tvärtom.
    Hahaha jag läste "popcorn" ist för propotion! Så tänkte jag, "ja, hatten ser faktiskt ut som ett litet bränt poppcorn!". Näe den där vett å ettikett har hon uppenbarligen missat att läsa! Sur ser hon ut också! Tråkmåns!
    Krazzzy skrev 2011-04-29 14:19:28 följande:
    Herre guuuud!! Inte undra på att deras bröllop håller på i flera dagar.... Tar jue ett tag att läsa igenom 22 sidor samtidigt som man ska vara trevlig mot alla andra gäster, kanske de har små diskusions grupper om vett och etikettFlört
    Haha tänk festhäftet då! Det är nog en bok som delas ut idag, och tar ett par månader att läsa! Undrar om dom har gästbeskrivningar hihihi??!!
  • 11juni2011
    Krazzzy skrev 2011-04-29 14:23:38 följande:
    Sant... Eller så kanske de återupplivat ponnyexpressen, men med en inte fullt så pigg häst Skrattande
    Det är klart, de bästa hästarna har väl englands kungahus paxat!
  • 11juni2011

För övrigt: Hur smart är jag på en skala från 1-10 när jag kletar smink på mig när jag inväntar 2 vita brudklänningar som jag självklart skall testa direkt.... Suck... Jaja då får jag testa mina nya sminkborttagningsservetter (<- är det där en ett ord?)

• 11juni2011

men VAD har svenska tvreporten i håret? det var lite väl spretigt för min smak... Tv4 kollar ja på som sagt...

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!