Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Protexblue skrev 2012-02-11 18:40:49 följande:
Eftersom jag och min man vill köpa ett hus så snart som möjligt så har vi bestämt oss för en liten bröllopsbudget (25 000), och de verkar som jag faktiskt kan ha mitt drömbröllop för den summan. Men de betyder ju att de vore bäst att hitta en lite billigare klänning. Jag har vart och kollat runt i Värmland på olika klänningar och alla är jätte tråkiga, jag vill ha en utan band men de går inte att hitta en som ser bra ut och är som jag vill ha, orkar ju inte köpa en klänning för 6000 som ser ut som den kostar 500. Så jag har bestämt mig för att beställa en, men så klart är jag jätte nervös inför detta. Jag har hört så många skräckhistorier från dom som köpt kinaklänningar, men sen har man även hört om dom som är helt totalt jätte lyckliga. Har kollat runt på massa olika ställen, men fastnat för lightinthebox, vilket jag just nu tycker ser proffsigast ut. Jag har även hittat en absolut underbar klänning där, min drömklänning. Men så klart undrar jag om jag begår ett misstag att beställa därifrån. Är det någon som haft en total katastrof därifrån, är de någon som är jätte nöjd? Är de någon som har något tips?
jag har beställt, och innan jag beställde gjorde jag en research och överlag är folk positiva.
Jag var jättenöjd med min klänning osv.
Jag blev tipsad av en kompis som beställt hela köret på närmare 7 klänningar därifrån och alla var jättefina! ( jo jag har sett dem!)
det går en anna tråd om LITB här nu, kolal i den också!
mitt råd är att om du hittat din dröm där skall du beställa den om du inte hittar nån annan dröm nånannanstans. Jag ser det iaf som ett säkert kort, men satsa på costumsized!