Frédéric684 skrev 2012-03-19 22:16:42 följande:
OK!
Menade egentligen inte "skillnad" på om de ser så lika ut eller inte, men snarare skillnad i kvalitet - alltså om den ser "billig" ut! Jag vill väldigt gärna ha en enkel modell på min klänning men i helspets och fina smådetaljer.. Och då blir jag osäker på hur fint det egentligen ser ut om man beställer en billigvariant.
Hur var din i spets? Helspets eller bara några detaljer?
Jag vill ju helst inte lägga såå mycket pengar på en klänning jag bara ska ha en dag! Men samtidigt inte skämmas för den, hehe ;)
NÅg vill jag påstå att det är skillnad i kvaliten också, exempelvis var tyllen snitsigare på den äkta.
MEN då kommer ju frågan om man verkligen behöver detdär med det lilla extra? de e ju trots allt en dag det handlar om...
Jag tycker inte att min klänning ser billig ut. Jag tycker den e riktigt fin, faktiskt å duger bra åt mig. Jag e ju varken blåblodig eller gifter mig med en miljonär så;)
Du kan ju kolla in bilder jag lagt upp ( finns här om du ttrycke rpå visa endast eller i bildtråden) å bedömma själv!
Den var gjord i tyll å så var allt spets påsytt, men så var ju också orginalet
Sen tror jag inte du skall beställa den billigaste kinaklänningen om den är i helspets, även i kina får man vad man betalar för...