Kaffegrus skrev 2013-01-06 12:17:58 följande:
Jag har varit lite skeptisk till Kinaklänningar själv, men efter att ha sett EmmaLinneas tror jag att jag vill satsa på DinoBridal.
Har skickat detta mejl:
Hi,
Thank you for your responce,
The dress is as I said i mixture of different dresses.
Samma sak här, ganska rörig beskrivning av vad du vill ha. Den sista bilden kanske är bättre, svårt att se när den är så liten, och isåfall råder jag dig till att bara skicka in den. Av egen erfarenhet vet jag att Dino är ännu sämre på engelska än Landy. Gällande släpet, så kallas det för Watteau (
www.alltforbrudar.com/v-lj-r-tt-sl-pl-ngd) när det är fäst i klänningen sådär och inte för veil, veil är slöja :)
Pesonligen tror jag det blir finare med spetsapplikationer på kjolen om du ska ha överdelen helt i spets, det kan lätt bli lite obalans annars tycker jag. Smaken är dock som baken och du måste ju välja det du gillar bäst :) Jag tycker klänningen på första bilden med överdelen på andra bilden skulle bli en "perfect match" :) Och du vill ha själva klänningen golvlång va?
Båda mina klänningar som jag använde på bröllopsdagen är från Dino och jag har inget negativt att säga om dom alls :)