• Smuppra

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Haha gud vad underbart Miceme! Du ser så lycklig och vacker ut! Svårt val med alla slöjor! Har du någon finger tip-long med ivory sidenband-kant eller liknande som fästes med kam? Sådan är jag nämligen intresserad av

• Smuppra

Och förresten ska man aldrig påpeka saker man är missnöjd med när man visar bilder för folk. Tex ditt tydligen feta hår som jag inte alls tänker på :-P Ofta ser man ju själv väldigt mycket mer än andra gör. På dina bilder ser jag först och främst din otroligt smittsamma och glada uppsyn (sitter glatt och skrattar med dig och var tvungen att visa BM som också tycker du ser glad och fin ut och har massor med slöjor!), din vackra klänning, alla slöjorna och blir helt underbart lycklig av bilderna. Om de skulle stå en soptunna i bakgrunden med en svärm av flugor så skulle jag inte ens se det, för du tar allt fokus. Inte ditt hår heller. Ser bara att det är mörkt

• Smuppra
    Miceme skrev 2011-06-03 19:13:51 följande:
    Tack söta du!! Jag råkar ha en två lagers ivory med kam, fingertiplång fast den är med pärlkant.
    Och jag tänkte ha pärlsmycken och det diademet jag visade igår som ju är lite pärlor i, så den kanske är perfekt!
    Vi kanske kan göra en liten sälj och köp sedan när din bröllopsyra är över Känns ju tryggare att köpa från dig som jag har som forumkompis än någon komplett främling på andra sidan atlanten
  • Smuppra

Humlan. Usch vad trist! Jag har faktiskt också blodfläckar på min. men de var yttepytte små, och jag tror inte någon annan kommer se dem (jag granskar ju liiite noggrannare än mina gäster lär göra) så kommer nog strunta i det. Men helt 100 känns det ju inte Hoppas någon vet ngt bra tips som inte skadar tyget...

• Smuppra
    Knopan skrev 2011-06-03 22:41:23 följande:
    Jaha, är det på det viset? Brukar de inte ha klänninar hemma i de "vanliga" brudklänningsbutikerna, man måste alltså beställa? Då sitter man ju i klistret om det är nödvändigt att bege sig till Stockholm. När gifter du dig?
    Jag var på Sthlm brud och fest (bor här i sthlm) och testade en klänning. Det var den sista i den modellen, dock en strl för stor (sitter ungefär som den kopian jag sedan köpte. Typiskt, ville ju ha en som passade perfekt ^^). Men den kunde jag ta med mig på en gång om jag ville. Så om den finns inne i rätt strl kunde man iaf där ta med sig den hem. Men jag var bara där och ingen annanstans så vet inte hur det är på andra ställen.
  • Smuppra

Minuz och DD, min ska också ha frockcoat

Märks att vädret är sämre idag. Igår var tråden nästintill död ju :-P Isf i sthlm är det betydligt svalare och molnigare än gårdagens underbara sommarväder. Vad kul att vi nu börjar få lite fruar i tråden, även om de kanske inte är så aktiva just nu. Jag vill också!

• Smuppra

Fin Skumboll!

Miceme, härligt! Vilka fina bilder! Grattis grattis!

• Smuppra
    Miceme skrev 2011-06-05 21:33:17 följande:
    Tack!
    Men du har inte ändrat status på BT än! Står ju att du planerar bröllop, och det gör du väl inte längre
  • Smuppra

Två månader kvar för oss med!

Jättefina och härliga bilder Miceme. Visade BM som sa "Men... förstörs inte klänningen när hon ligger i vattnet så där?". Fick berätta om fenomenet Trash the dress där bilderna är målet och klänningens vara och icke vara inte är så viktig längre ^^
    Ska ni på någon resa?

Aylas, var ska ni åka?

• Smuppra

Idag började jag jobba på sommarjobbet. Helt slut i huvudet är jag och inte blir det bättre av att ni kacklar på så dant både idag och igår. Jag har ju inte haft tid att läsa!

Nåja lite kommentarer:
    DD- ser jättefin ut!

Aylas- åh låter jättehärligt! Haha, jag var tre dagar i krakow förra sommaren innan dess var det 2008, fem dagar i Hamburg och 2006 var jag i Bulgarien i en vecka. Det är mina utlandsresor de senaste fem åren :-P

Tintzi- jag kollade mina mått genom åren och 8 kg var 8 cm, tex över magen, då men under bysten var det max 2 cm skillnad, så där skulle jag inte dra av mycket...

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!