Humlan skrev 2011-06-18 10:06:28 följande:
Godfömiddag tjejer.
Nu skulle jag egentligen sitta i bilen på väg till Göteborg, men jag kände att jag bara inte orka köra just nu så jag väntar och ser om jag orkar köra i eftermiddag. Annars väntar jag till imorgon. Mannen är ju iaf inite hemma för nyss så kidnappade dom honom för den SK svensexan till fårfarmen med barn och hela fadderullan *S*
Men han kommer att få en riktigt svensexa sedan eller 2 faktikst för igår snackade jag med killgänger häs hos mig
och klart dom ställde upp sa dom
Men hörri, igår va det dags att bli ledsen igen pga av MIN dumma familj denna gången eller rättare sagt till syrra.
jag har ju verkligen dragit mig för att berätta för henne om bröllopet, men nu va det verkligen dags så här 2 v före svarsdatum
.. Och som jag trodde fick jag BARA skit av henne.. eftersom jag vart gift en gång förr så va det löjligt att jag ska gifta mig i kyrka igen och dessutom i en kyrka jag inte har någon anknytning till- Ja att jag gifter mig överhuvudtaget för det skulle ju hon inte kunna göra. Sådär fortsatte det till vi kom in på barn och att vi ska ha barnfritt och där kom disktionen igång igen.. jag åkte därifrån skitlessen och grät i bilen hem.
Nu är jag less på folk som gör mig ledsen!!
Men jag ska prata med henne igen och kan hon inte vara glad på bröllopet vill jag att hon är hemma så hon slipper förstöra min dag där iaf. Varför måste barnfritt och bröllop röra upp så mycket känslor ?
Varför kan folk inte bara vara GLADA för bröllop är ju en GLAD tillställning ..
Hur är det för er andra ?
Gomorron!
Här i Skövde är det också svensexa idag.
Grabbarna kidnappade sambon från jobbet imorse :)
Vad tråkig inställning din syster har, jag lider verkligen med dig.
Jag tror dock att det är rimligt att, som du säger, prata med henne igen och om hon inte kan hålla god min och glädjas med er på er dag så behöver hon inte vara där heller.
Förstår inte att folk ska sätta igång och predika i tid och otid?
Det är också min åsikt att endast dramaqueens och egoister gör stora affärer om bröllop, barnfritt osv.
Tack och lov har inte vi haft några större kollisioner på "barnfritt"-fronten (fast vi hade nog förväntat oss det...)
Ta ett djupt andetag och försök skaka av dig din syster negativa (och faktiskt rätt barnsliga) kommentarer.
Ni behöver inte hennes godkännande.